پرسپولیس نیوز : رضا شاهرودی مدافع چپ سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران می گوید پرسپولیس امسال با علی دایی می تواند نتایج خوبی بگیرد.

شرایط پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنی؟

پرسپولیس خوب پیش می رفت تا اینکه مشکل مدیریتی که برای رویانیان پیش آمد کمی به تیم ضربه زد. اما خوشبختانه خیلی زود جمع و جور شد. متاسفانه برخی اجازه نمی دهند این تیم اوضاعش آرامش شود.

 

به نظرت رویانیان بهترین گزینه برای مدیرعاملی پرسپولیس است؟

بله از زمانی که رویانیان آمده پرسپولیس کمترین دغدغه مالی را داشته و کارهای زیر بنایی خوبی انجام شده است.

 

بازیکنانی که علی دایی جذب کرده را چطور می بینی؟

علی دایی فارق از اسم ها بازیکن می گیرد و به بازیکنان جوان و با انگیزه اعتقاد خاصی دارد. من فکر می کنم خریدهای علی دایی پتانسیل بالایی دارند و با چند بازی تدارکاتی ترس آن ها از پوشیدن پیراهن پرسپولیس می ریزد. دقیقا یادم هست ما هم با چنین اعتمادی به پرسپولیس آمدیم و پا جای پای بزرگان گذاشتیم و حقمان را گرفتیم. فقط بازیکنان جوان باید بدانند در پرسپولیس نظر هوادار است که حرف اول و آخر را می زند.

 

پرسپولیس مدل دایی می تواند بعد از چند سال ناکامی در قهرمانی لیگ ، جبران کند؟

هماهنگ کردن بازیکنان فعلی کار خیلی مشکلی است. من اعتقاد دارم اگر این بازیکنان هماهنگ شوند و بدانند چه چشم هایی دنبال آنهاست حتما موفق می شوند. من هم اگر جای دایی بودم تیم را همینطور می بستم. فیزیک ، سرعت و قدرت دوندگی در کنار تاکتیک پذیری حرف اول را در فوتبال می زند. من هم شخصا پرسپولیس کم ستاره را به تیم پرستاره اما بی اثر ترجیح می دهم.

 

دایی با چه روشی می تواند با تیم فعلی بهترین نتایج را بگیرد؟

دایی انقدر به فکر بازیکنان تیمش در همه زمینه ها هستند که بچه ها به خاطر او و پرسپولیس سرشان را جلوی توپ می گذارند و هر کاری برای موفقیت تیم می کنند. این فاکتور مهمی است که علی دایی قطعا به بهترین شکل از آن برای موفقیت پرسپولیس استفاده می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)