پرسپولیس نیوز : هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد برای حضور در دیدار دوستانه با ستارگان میلان با او صحبتی نشده است.

ضا شاهرودی  ابتدا در مورد احتمال حضورش در این بازی گفت: واقعیت این است که هنوز در مورد حضور در دیدار با ستارگان میلان صحبتی با من نشده اما شنیده‌ام که بازیکنان دهه 70 پرسپولیس و عده‌ای از بازیکنان دهه 60 قرار است مقابل میلان بازی کنند در ضمن علی پروین هم سرمربی خواهد بود. به هر حال این مسائل دست باشگاه است و برنامه‌های آنها به زودی اعلام خواهد شد.

وی در خصوص احتمال تقابلش با پائولو مالدینی، ستاره سابق میلان و لقبی که هواداران پرسپولی به شاهرودی داده بودند، خاطرنشان کرد: این لطف هواداران پرسپولیس بود و آن زمان چنین لقبی به من دادند. مالدینی فوتبالیست قلدر و باتعصبی بود و فکر می‌کنم هواداران پرسپولیس به خاطر سبک بازی‌ام که شبیه مالدینی بود چنین لقبی را برای من انتخاب کردند. بازی کردن مقابل او و دیگر ستاره‌های میلان مثل بارسی احساس خوبی به من می‌دهد. در ضمن اگر مالدینی را ببینم به او می‌گویم که در ایران اسمت را روی من گذاشته بودند!

شاهرودی همچنین در خصوص شرایط پرسپولیس و نتایج این تیم در نیم فصل اول لیگ برتر افزود: پرسپولیس خوب نتیجه گرفته و در هفته‌های آخر از نظر سبک بازی هم پیشرفت کرد. این درست است که صدرنشینی در پایان نیم فصل مهم نیست اما همین موضوع روحیه و انگیزه پرسپولیس را بیشتر می‌کند.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به اینکه تیم پرسپولیس در نیم فصل قصد جذب چند بازیکن جدید دارد، افزود: هر بازیکنی که به درد پرسپولیس نمی‌خورد باید بدون تعارف کنار گذاشته شود.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس باید در چه زمینه‌هایی تقویت شود، گفت: سرمربی تیم بهتر از هر فردی می‌تواند در این خصوص نظر بدهد، چون مربیان پرسپولیس به این تیم نزدیک هستند. با این حال نظر شخصی من این است که پرسپولیس نیاز به هافبک طراح دارد و حضور محسن مسلمان می‌تواند قدرت پرسپولیس را در خط هافبک بیشتر کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)