مرجع خبری پرسپولیس : هافبک اسبق تیم ملی ایران گفت: این روزها بازار توهم داغ و شاید ابراهیم تهامی هم توهم زده است.

 

رضا شاهرودی با اشاره به تهمت های مطرح شده توسط ابراهیم تهامی که گفته بود شاهرودی و میناوند و بقیه بازیکنان در تیم ملی باند داشتند و باعث حذفم شدند، اظهار داشت: این روزها بازار توهم داغ است و چیزی نمی توانم بگویم.

واقعا خنده دار است که ابراهیم تهامی گفته من تیم ملی را به جام جهانی بردم.

 
وی افزود: تا آنجا که یادم می آید، باقری و عزیزی گل های ایران را مقابل استرالیا زدند و ما به جام جهانی رفتیم. حالا این فرد می خواهد این زحمات را به اسم خود بنویسد.

 
هافبک اسبق تیم ملی تصریح کرد: من قبل از بازی با یوگوسلاوی مصدوم بودم و اصلا بازی نکردم، چطور باعث خط خوردنش شدم. هرکس خوب بوده، مربی او را بازی داده. چطور همه بد هستند و تهامی بدون مشکل است؟ شاید مایلی کهن مربی خوبی نبوده که او گفته ولی از نظر من مایلی کهن یکی از بهترین مربیان تاریخ تیم ملی بوده است.

 
شاهرودی گفت: نمی دانم چرا این حرف های توهم زا را زده است. او همبازی من بوده و برایش احترام قائلم. شاید به خاطر مصدومیت ها چسب و باند استفاده می کردیم، منظورش آن باند طبی باشد. همه مرا می شناسند که بازیکنی نبودم که جزو دسته و گروهی قرار بگیرم.

 
وی در خصوص پیروزی تیم ملی خاطرنشان کرد: نباید ما در باد این برد بخوابیم چون بازی های بعدی خیلی دشوار است و عیار تیم ما در گروه بعد مشخص می شود اما آنچه مهم بود، بازی خوب بازیکنان و برد پرگل تیم ملی بود. معلوم است که روی این تیم کار شده و ما باید این موفقیت را به همه تبریک بگوییم.

 
شاهرودی گفت: آن باخت جبران شد و همه مردم خوشحال شدند. من نیز خیلی خوشحال شدم. البته اصل کار ما مقابل شرقی هاست که همیشه با آنها مشکل داریم ولی به این تیم ملی امیدوارم. ما می توانیم به جام جهانی برویم به شرط این که کمک کنیم. همه چیز برای رفتن به برزیل مهیاست.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)