پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس امیدوار است هیات مدیره جدید این باشگاه بتواند مشکلات مالی سرخ‌ها را برطرف کند.

رضا شاهرودی  درباره تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: ما به جز استیلی و زادمهر که افراد فوتبالی این هیات مدیره هستند شناختی از سایر افراد نداریم. امیدواریم که این هیات مدیره بتواند توافقات انجام شده را اجرایی کند و پرسپولیس در فصل جدید دیگر دغدغه مالی نداشته باشد.

او ادامه داد: در سال‌های گذشته سرنوشت پرسپولیس با وضعیت مالی‌اش گره خورده و اگر اعضای جدید هیات مدیره بتوانند این مشکلات را رفع و رجوع کنند تا مسائل حاشیه‌ای هم برطرف شود می‌توان به آینده تیم خوش‌بین بود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره انتخاب رحیمی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه هم گفت: رحیمی مدیر باسابقه‌ای است که چندین سال در ورزش کشور مدیریت کرده و این نکته مثبتی در کارنامه اوست. باید از این جنبه به موضوع نگاه کرد و ما منتظر هستیم که تصمیم‌گیری‌های رحیمی را در پرسپولیس ببینیم و در مجموع برای تیم مدیریتی پرسپولیس در فصل جدید آرزوی موفقیت می‌کنم.

شاهرودی درباره غیبت پروین در فهرست جدید هیات مدیره باشگاه هم گفت: پروین یکی از بزرگان فوتبال کشور و پرسپولیس است و در هر شرایطی باید حرمتش نگه داشته شود. به اعتقاد من پروین نباید سرپرستی را می‌پذیرت و اگر قصد داشت به وادی مدیریت وارد شود، تنها باید با حکم مدیرعاملی وارد کار می‌شد. این خیلی درست نبود که پروین به شکل موقتی کار کند و لفظ سرپرست برایش استفاده شود. به هر حال او سال‌ها و در سمت‌های مختلف برای پرسپولیس زحمت کشیده و نباید جایگاه او را در این باشگاه فراموش کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)