پرسپولیس نیوز :  کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که شانس این تیم برای پیروزی در دربی بیشتر از استقلال است.

رضا شاهرودی درخصوص برد 2 بر یک پرسپولیس در انزلی گفت: پیروزی در زمین ملوان کار بسیار سختی است و زمانی که ما بازی می‌کردیم، به‌خوبی این سختی را در انزلی حس می‌کردیم. شرایط زمین آنجا طوری است که نمی‌توان فوتبال بازی کرد، ولی پرسپولیس در این مسابقه از لحاظ بدنی فوق‌العاده بود. مربیان کروات مثل برانکو یا استانکو به‌خوبی تمرینات بدنسازی را انجام می‌دهند و پرسپولیس در زمین انزلی از لحاظ بدنی بسیار سرحال بود. خدا را شکر که سه امتیاز مهم این بازی نصیب پرسپولیس شد.

او در مورد محرومیت کمال کامیابی‌نیا اظهار داشت: او به همراه نوراللهی زوج خوبی را در میانه زمین تشکیل داده‌اند و به‌خوبی یکدیگر را پوشش می‌دهند. کاش کمال در این بازی حضور داشت. امیدوارم جانشین او بهترین عملکرد را داشته باشد.

شاهردوی درمورد شانس برد پرسپولیس در دربی روز جمعه هفته جاری خاطرنشان کرد: کفه ترازو به سود این تیم سنگین‌تر است. پرسپولیس خوب بازی می‌کند، هرچند نباید استقلال را هم نادیده گرفت. هر دو تیم شرایط خوبی دارند، اما امیدوارم پرسپولیس که شانس بیشتری دارد، برنده شود. پرسپولیس در صورت برد در دربی 80 درصد از راه قهرمانی را طی خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)