پرسپولیس نیوز : شاید اتفاقی مانند حماسه ملبورن و بازی با استرالیا برای ما رقم بخورد و در روزی که به لحاظ فوتبالی روز خوبی برای‌مان باشد به مصاف نیجریه برویم.

رضا شاهرودی در خصوص فروش پیراهن پائولو مالدینی به نفع امور خیریه اظهار داشت: بازی با میلان که به شکل بدی برایم رقم خورد چون به دلیل مصدومیت در دقیقه 2 بازی را ترک کردم اما به هرحال خوشحال شدم وقتی دیدم عواید فروش پیراهن مالدینی صرف کارهای خیرخواهانه شده است. مطمئنا اگر من هم جای پایان رافت بودم پیراهن مالدینی را صرف امور خیرخواهانه می‌کردم.

بازیکن پیشین تیم ملی در مورد تیم‌های همگروه ایران در جام جهانی 2014 برزیل تصریح کرد: من هم دوست داشتم آرژانتین در گروه‌مان باشداما بدون تعارف باید بگویم در گروه سختی قرار گرفته‌ایم و اگر با تیم‌های بزرگ بازی‌های تدارکاتی  برگزار نکنیم در جام جهانی زنگ تفریح حریفان می‌شویم وخیلی زود به ایران باز می‌گردیم.

شاهرودی در ادامه خاطرنشان کرد: روی کاغذ و در قیاس با 3 تیم دیگر گروه‌مان  شانس چندانی برای صعود نداریم اما با کار زیاد و برگزاری مسابقات جدی می‌توانیم به کسب نتیجه امیدوار باشیم، ضمن اینکه می‌شود روی اتفاقات فوتبالی هم حساب کرد. اصلا شاید اتفاقی مانند حماسه ملبورن و بازی با استرالیا برای ما رقم بخورد و در روزی که به لحاظ فوتبالی روز خوبی برای‌مان باشد به مصاف نیجریه برویم. دیداری که اولین بازی ما در گروه‌مان محسوب می‌شود و ما با نتیجه‌گیری در آن، 3 امتیاز دیدار اول را کسب کنیم که برای‌مان بسیار حائز
اهمیت خواهد بود.

مدافع سابق تیم ملی و پرسپولیس در خصوص مسایلی که در روزهای اخیر راجع به رویارویی مسی و هاشم بیک‌زاده مطرح می شود، خاطرنشان کرد: بیک‌زاده در برنامه زنده مسایلی را راجع به مسی مطرح کرد. الان هم من فکر می‌کنم مشکلی پیش نیامده ودر واقع هاشم بیک زاده برای موفقیت باید تمرکزش را روی بازی‌اش بگذارد. مطمئنا او بدین ترتیب می‌تواند پاسخگوی انتظار هواداران فوتبال در جام جهانی باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)