پرسپولیس نیوز : کاپیتان پیشین پرسپولیس گفت که در گذشته علی پروین به عنوان مربی از تمام بازیکنان این تیم شیطان‌تر بوده است.

رضا شاهرودی مربی تیم سنگ آهن بافق درباره وجود تبانی در لیگ یک عنوان کرد: در این مورد صحبت‌های زیادی در این مدت مطرح شده، اما واقعیت این است که در لیگ یک این مسائل وجود دارد و کسی نیست که به آن رسیدگی کند، فقط تیم‌های پایین جدول در این قضیه متضرر شدند. متاسفانه اصلا در لیگ یک نظارتی وجود ندارد.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با نحوه برگزاری مراسم خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا در فینال جام حذفی و انتقادات مطرح شده در این مورد، اظهار داشت: این موارد نباید برای پرسپولیس حاشیه درست کند، مهم نظر خود مهدوی‌کیا است که مساعد بوده و وقتی مهدی راضی به این قضیه است مصاحبه‌های ما دیگر جایز نیست.

شاهرودی در مورد مصاحبه‌های چند بازیکن پرسپولیس در چند روز گذشته گفت: وقتی این مصاحبه‌ها را خواندم واقعا ناراحت شدم، به نظر من باید با این موارد برخورد جدی شود. بازیکن وقتی با تیمی قرارداد می‌بندد موظف است تابع سرمربی باشد، در هیچ قراردادی ذکر نمی‌شود که یک بازیکن حتما فیکس بازی کند. هیچ‌کس در این شرایط حق ندارد پرسپولیس را وارد حاشیه کند. الان وقت این است که  زحمت یک ساله همه به بار بنشیند و نباید یک نفر به خودش اجازه حاشیه سازی بدهد.

وی در خصوص اینکه چه تیمی در فینال جام حذفی بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد، تصریح کرد: با توجه به حضور هواداران در ورزشگاه آزادی، شانس پرسپولیس برای قهرمانی جام حدفی بیشتر است. امیدوارم این اتفاق رخ دهد تا یک روز خوب هم برای مهدوی‌کیا رقم بخورد.

مربی تیم سنگ آهن بافق یزد در باره اینکه چه زمانی برای مربیگری به لیگ برتر می‌آید، تاکید کرد: فعلا که نوبت به ما نمی‌رسد و دست‌های پشت پرده نمی‌گذارند ما در لیگ برتر کار کنیم!

شاهرودی در مورد صحبت‌های علی پروین مبنی بر اینکه «زمانی که در پرسپولیس سرمربی بودم باید حواسم به بازیکنان الواط بود» به شوخی گفت: اتفاقا آن زمان باید چند بازیکن حواسشان به علی آقا بود، خود علی آقا از همه شیطان‌تر بود!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)