پرسپولیس نیوز : مدافع پیشین تیم پرسپولیس گفت: فتح‌الله‌زاده به من گفت ما تو را به عنوان مالدینی واقعی می‌شناسیم.

رضا شاهرودی درباره حضور علی فتح الله زاده در تمرین سه شنبه پیشکسوتان پرسپولیس گفت: از فتح الله زاده ممنونم که با نگاه ملی به ورزشگاه کارگران آمد و با روش خاص و منحصر به فردش به ما روحیه داد.

وی افزود: فتح الله زاده به من گفت که مالدینی واقعی تو هستی و ما تو را به عنوان مالدینی اصلی می شناسیم. وی گفت که هنوز بازی های خوب من در خاطرش مانده و مرا شرمنده خودش کرد.

شاهرودی درباره اعلام لیست جدید از سوی پروین برای دیدار با میلان تاکید کرد: علی آقا گفت که آماده ترین ها را دعوت می کند و همان موقع هم اتمام حجت کرد که اگر کسی خط خورد نباید ناراحت شود. لیست علی آقا خوب بوده و فکر می کنم کسی از لیست ایشان و خط خوردنش ناراحت نخواهد شد.

مدافع پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سوال که برخی اعتقاد دارند هاشمی نسب به دلیل لجبازی و مشکلات قبلی از سوی پروین خط خورده گفت: علی آقا هیچ مشکلی با هاشمی نسب نداشته چون اگر اینطور بود اصلا او را به تیم پیشکسوتان دعوت نمی کرد. او به خاطر لجبازی هاشمی نسب را خط نزد ضمنا آن بازیکنانی که خط خوردند هم امشب در کنار بقیه بازیکنان هستند چون هدف اصلی ما در کنار هم بودن و تجدید خاطره هاست.

شاهرودی در پاسخ به این سوال که با وجود آلودگی هوا نگران زیر سِرم رفتن بازیکنان پرسپولیس ومیلان نیست اظهار داشت: بازیکنان ما می دانند در چنین شرایطی چطور باید بدوند و نیرویشان را تقسیم کنند. مطمئنا بی گدار به آب نخواهیم زد و از تیم ما و میلان کسی زیر سِرم نخواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)