پرسپولیس نیوز : رضا شاهرودی چپ پای سابق پرسپولیس با 34 بازی ملی از حرف های پاشازاده در مورد پرسپولیس ناراحت است.

شاهرودی می گوید هیچ کس حق ندارد از پرسپولیس بی جهت انتقاد کند و این تیم بزرگ و پرطرفدار را زیر سوال ببرد.

* به نظرت از بین چهار گزینه ای که مدیرعامل اعلام کرده کدام یک برای پرسپولیس بهترین هستند؟
من فکر می کنم برانکو بهترین گزینه برای سرمریی گری پرسپولیس است اما اگر به هر دلیل حضور این مربی میسر نشد علی دایی اصلح است. من معتقدم دور دور مربیان جوان است و نفراتی مثل دایی و افشین پیرونی به دلیل به روز بودن بسیار می توانند موفق تر از سایر مربیان بومی کار کنند.

* چرا برانکو را بهترین گزینه می دانی؟
برانکو سال ها در فوتبال ایران بوده و شناخت خوبی دارد. از آن مهم تر سرعت انتخاب است. نباید تجربه ژوزه تکرار شود و تیم فصل بدنسازی که مهم ترین مقطع آماده سازی یک تیم است را از دست بدهد. این یعنی هدر رفتن نیم فصل و در نهایت قهرمانی.

* در مورد حرف های مهدی پاشازاده و انتقادش که گفته محمدان یادتان نرود و پرسپولیس در حسرت جام است و… شما چه نظر و پاسخی دارید؟
بازی های ملی مهدی پاشازاده به زور دو رقمی است! یک سری که اسم شان کمتر در روزنامه ها و محافل ورزشی مطرح است سعی دارند با این حرف ها خودشان را سر زبان ها بیندازند. استقلال همیشه رقیب پرسپولیس بوده اما من فکر می کنم بهترین دوران فوتبال ایران به سال های 1996 و 1998 برمی گردد که 9 نفر از بازیکنان تیم ملی از پرسپولیس بودند. نفراتی که همه در تیم ملی فیکس بودند و حضور آنها از دروازه شروع می شد ، عابدزاده پیروانی ، محمدخانی ، خودم ، کریم باقری ، استیلی ، مهدی مهدوی کیا ، علی دایی و خداداد هم که یک دوره در پرسپولیس به عنوان بازیکن کمکی بازی کرد. پرسپولیس همیشه بازیکنان بهتری داشته و چندین لژیونر موفق که در تیم های آلمانی و اروپا شناسنامه فوتبال ایران بوده و هستند و همین الان هم شناسنامه فوتبال ایران یک بازیکن پرسپولیس است. موضوعی که من فکر می کنم همه می دانند و نیاز ندارد که من بخواهم خیلی راجع به آن حرف بزنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)