پرسپولیس نیوز : من سال‌هاست لقب مالدینی را یدک می‌کشم اما لقب او در فوتبال ایران چه بوده؟ او یک بازیکن معمولی بود و حالا می‌خواهد با این مصاحبه‌ها خودش را مطرح کند

مهدي پاشازاده و رضا شاهرودي دو بازيكن سابق تيم ملي در روزهاي اخير مصاحبه هاي تندي عليه يكديگر انجام داده اند.
شاهرودی در جديدترين حرف هايش در مورد اظهارات اخیر مهدی پاشازاده مي گويد:« او یادش رفته با پارتی‌بازی به تیم ملی رسید. خودش می‌داند چه کسی او را به تیم ملی آورد و هر وقت بازی‌های ملی‌اش به اندازه من شد، بعد بیاید و در مورد من صحبت کند.این آقا با تیم ملی به سفارش رسید و حالا اینگونه در مورد امثال من حرف می‌زند. ادبیاتش نشان دهنده شخصیت او است و در شأن من نیست که جوابش را بدهم چون گنده می‌شود.»
 این مدافع سال‌های پیش پرسپولیس و تیم ملی در ادامه مي گويد:« وی در مورد من حرف زده تا خودش را گنده کند. من سال‌هاست لقب مالدینی را یدک می‌کشم اما لقب او در فوتبال ایران چه بوده؟ او یک بازیکن معمولی بود و حالا می‌خواهد با این مصاحبه‌ها خودش را مطرح کند اما با این حرف‌ها نه من کوچک می‌شوم و نه او بزرگ خواهد شد.»
 شاهرودي در پايان مي گويد:« پرسپولیسی‌ها فقط در ایران نیست که محبوب هستند، بلکه در همه دنیا مطرح هستند چون اسطوره زیاد دارند. امثال علی پروین،‌ علی دایی، ‌مهدی مهدوی‌کیا،‌ احمدرضا عابدزاده، کریم باقری و علی کریمی را همه دنیا می‌شناسند اما پاشازاده را در محل خودشان هم کسی نمی‌شناسد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)