پرسپولیس نیوز : مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیسی که در خانه و یا خارج از خانه فرصت نداشته باشد برایش فاجعه است.

رضا شاهرودی درباره بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان اظهار داشت: باید قبول کنیم بازی‌های ابتدایی فصل همیشه شرایط خاص خودش را دارد اما قطعاً در آینده همه چیز بهتر می‌شود البته زمین بازی با فولاد هم زمین فوتبال نبود.

وی افزود: این را هم باید در نظر بگیریم که فولاد در همین زمین دو گل به پرسپولیس زد معلوم نیست در سه ماه قبل از لیگ چه اتفاقی برای پرسپولیس افتاده که آنها اینطور بازی می‌کنند. هوادار حق دارد ناراحت باشد.

شاهرودی ادامه داد: به نظرم پرسپولیس خیلی کار دارد البته دوست صمیمی من پیروانی هم به این تیم اضافه شده اما به نظرم خیلی دیر این اتفاق افتاده من افشین را قبول دارم و ان‌شاءالله پرسپولیس هر چه سریعتر از این مرداب بیرون بیاید.

شاهرودی در مورد عملکرد تاکتیکی پرسپولیس نیز گفت: پرسپولیسی که در خانه یا خارج از خانه فرصت نداشته باشد برایش فاجعه است این پرسپولیس هیچ برنامه خاصی برای بازی با فولاد نداشت و فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که ان‌شاءالله در دیدار مقابل ذوب آهن بتواند به نتیجه دلخواه برسد اگر پرسپولیس اینطور جلو برود به نظرم دچار مشکلاتی خواهد شد.

وی در پایان در مورد مسائل داوری نیز گفت: این موضوع برای همه تیمها اتفاق افتاده و به نظرم پرسپولیس در کل برنامه خاصی نداشت تا بتواند آن را در زمین پیاده کند در مقابل فولاد بسیار منطقی و بسیار خوب بازی کرد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)