پرسپولیس نیوز :پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس پیروزی این تیم در دیدار برگشت مقابل الاهلی را منوط به دقت بالای شاگردان برانکو ایوانکوویچ دانست.

رضا شاهرودی درباره تساوی پرسپولیس در دیدار رفت با الاهلی عربستان گفت: پرسپولیس در دقایق ابتدایی گل خورد. معمولا همین موضوع هم باعث می شود تا یک تیم نتواند خواسته های کادر فنی را به خوبی در زمین ایفا کند. فکر می کنم اگر پرسپولیس می توانست در دقایق نخست بازی، مالکیت بازی را در اختیار بگیرد نتیجه به مراتب بهتری رقم می خورد. با این حال خوشبختانه تعویض های برانکو در نیمه دوم موفقیت آمیز بود و باخت را با تساوی عوض کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد بشار رسن در نخستین دیداری که برای سرخپوشان به میدان رفت، اظهار داشت: قابلیت های یک بازیکن را واقعا می تواند درهمان نوع دیدگاهش در زمین بازی تشخیص داد. کاملا مشخص است که رسن نیاز به زمان دارد تا هم تیمی‌هایش را در زمین پیدا کند. با این حال فکر می کنم تعویض های برانکو نشان از دقت بالای او در تغییر تاکتیک این تیم داشت. رسن هم در این تفکر، بهترین عملکرد را داشت.

وی درباره شانس پرسپولیس برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: باید دقت بازیکنان پرسپولیس بالا برود. آنها باید قدر موقعیت های خیلی خفیف را هم بدانند چراکه پرسپولیس در بازی برگشت فقط برد می خواهد و هیچ چیز دیگری به کمک این تیم نخواهد آمد. به نظرم بازیکنان پرسپولیس اگر در زدن ضربات آخر، دقیق تر شوند راه برد مقابل الاهلی را پیدا کرده و می توانند به مرحله بعدی صعود کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)