پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:شرایط پرسپولیس خوب است اما اگر آنها دچار غرور و خواب زمستانی نشوند شرایط در دربی بهتر هم می‌شود.

رضا شاهرودی در مورد دربی روز جمعه اظهار داشت: بدون شک باید قبول کنید که دربی هر ساله هیچ ربطی به سال قبل و بازی‌های قبل از یک دربی ندارد. درست است که استقلال باخته و پرسپولیس نیز فولاد مدعی را شکست داده آن هم با سه گل اما این موضوع دلیلی ندارد که بخواهیم از قبل بگوییم پرسپولیس برنده است.

شاهرودی ادامه داد:‌من همیشه گفته‌ام و صد بار دیگر هم می‌گویم دربی همیشه بازیکنان خاص خودش را می‌طلبد الآن شرایط پرسپولیس خوب است اما اگر آنها دچار غرور و خواب زمستانی نشوند شرایط در دربی بهتر هم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خیلی‌ها می‌گویند استقلال تجربه دارد اما پرسپولیس هم نیروی جوان و با انگیزه دارد که می‌تواند به تجربه و سن وسال حریف غلبه کرد. من در کل از این دربی احساس خوبی دارم که پرسپولیس دست پر بیرون بیاید.

شاهرودی خاطرنشان کرد: من خاطرات بسیار خوبی از دربی‌ها دارم اما همه بردها مقابل استقلال یک طرف و برد سه بر یک یک طرف دیگر. هر پاس گلی که دادم و هر پیروزی که داشتیم جزو شیرین‌‌ترین خاطرات من در دربی‌های گذشته است. بالاخره استقلال رقیب دیرینه ما بوده و به نظرم همیشه باید این تیم را جدی بگیریم. اگر می‌خواهیم دل هواداران را شاد کنیم هیچ وقت نباید در دربی‌ها حتی به فکر تساوی باشیم چه برسد به باخت.

مدافع چپ قرمزپوشان در پایان تأکید کرد: 90 دقیقه حساس در انتظار پرسپولیس است که به نظرم با این برد و با توجه به تجربه دایی می‌تواند جهشی به بالای جدول داشته باشد تا ناکامی‌های فصل گذشته را جبران کند. بچه‌ها باید خودشان باشند و خیال کنند از نقطه صفر وارد مسابقات شده‌اند. این می‌تواند رمز پیروزی پرسپولیس باشد. البته این بازی جای ریسک هم نیست و امیدوارم خط دفاعی پرسپولیس مثل همیشه بسیار پرقدرت و محکم مقابل بازیکنان استقلال بایستد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)