مرجع خبری پرسپولیس : رضا شاهرودی مثل همیشه باتعصب خاصی از پیروزی تیم محبوبش در دربی تهران صحبت می‌کند.

 

او یک پرسپولیسی اصیل است و تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند باخت این تیم را مقابل استقلال باور کند به همین دلیل پیروزی 2 بر صفر یا 2 بر یک پرسپولیس را در دربی پیش‌بینی کرد.

*دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن در  اصفهان را چطور دیدی؟

 

 

– من بازی را کامل ندیدم اما چیزی که دیدم ذوب‌آهن هیچ حرفی برای گفتن نداشت و پرسپولیس عملکرد خیلی خوبی داشت و می‌توانست برنده بازی باشد. پرسپولیس در این بازی فرصتهای زیادی داشت و می‌توانست بازی را ببرد.

 

*فرصتی که تبدیل به گل نشود، چه فایده‌ای دارد؟

– فایده‌ای ندارد اما پرسپولیس باید بازی به بازی بهتر شود و ضعفهایش را بپوشاند. این هم یکی از ضعفهای پرسپولیس است که باید با تمرین برطرف شود تا نتیجه بگیرند.

 

*در آستانه دربی شرایط پرسپولیس را چطور می‌بینی؟

– وضعیت تیم خوب است. استقلال به تراکتورسازی باخته و نباید فکر کنیم شرایط آنها بد است اصلا اینطوری نیست. دربی یک بازی خاص است و ربطی به بازی قبلی یا بعدی تیم ندارد. امیدوارم بازی خوبی از آب دریاید و مردم یک بازی خوب ببینند. ما که پرسپولیسی هستیم دوست داریم پرسپولیس ببرد.

 

*اما خیلی‌ها با توجه به نتایج هفته‌های گذشته استقلال را برنده دربی می‌دانند؟

– نه، دلیل نمی‌شود که استقلال برنده شود. خیلی از سالها که خودم هم بودم پرسپولیس در یک مقطع ضعیف‌تر بود  اما دربی را می‌بردیم. استقلال مگر بازیکنان بهتری ندارد؟ پس چرا نتوانست تراکتورسازی را ببرد؟ پرسپولیسی‌ها باید تمرکز روی کار خودشان داشته باشند و نباید استقلال را برای خودشان گنده کنند البته استقلال تیم بزرگی است اما گر این تیم را بیخودی گنده کنند، با استرس وارد زمین می‌شوند.

 

*برگ برنده یک تیم در دربی چیست؟

– در این بازی خلاقیتهای بازیکنان می‌تواند برگ برنده باشد. در پرسپولیس علی کریمی و در  استقلال “فرهاد  مجیدی” چنین خصوصیاتی دارند. آنها بازیکنان خلاقی هستند و در یک لحظه کار خودشان را انجام می‌دهند.

 

*روحیه در این دیدار چقدر مهم است؟

– خیلی مهم است. هر بازیکنی که از نظر روحی و روانی خودش را آماده کند خیلی راحت‌تر می‌تواند در  این بازی کار کند.

 

*استقلالیها نباید از الان خودشان را برنده دربی بدانند؟

– نمی‌شود این بازی را پیش‌بینی کرد. فقط دوست دارم یک بازی خوب از کار درآید.

 

*فکر می‌کنی باز هم کیفیت فنی دربی در سطح پایینی باشد؟

– نه بعید می‌دانم چنین اتفاقی بیفتد. فکر می‌کنم از نظر فنی بازی خوبی از آب درآید.

 

*چرا چنین فکری می‌کنی؟

– چون 2 تیم در بازیهای قبلی از نظر فنی بد کار نکردند. پرسپولیس در 2 بازی آخر خوب بوده. استقلال هم جلوی تراکتورسازی باخت اما چند بازی خوب انجام داده است.

 

*چقدر به برد پرسپولیس در دربی امیدوار هستید؟

– فکر می‌کنم پرسپولیس 2 بر صفر یا 2 بر یک می‌برد. اگر مثل ذوب‌آهن باشند، می‌توانند استقلال را ببرند. ذوب‌آهن تیم کمی نبود و اگر مثل آن بازی باشند می‌توانند استقلال را ببرند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)