مرجع خبری پرسپولیس : دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل اندونزی با تمرین تیم های پرسپولیس و بنیادکار در ورزشگاه آزادی تداخل زمانی پیدا کرده است !

تيم‌هاي فوتبال ايران و اندونزي در شرايطي از ساعت 18 و 30 دقيقه روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادي به مصاف يكديگر مي‌روند كه در همين روز تيم‌هاي پرسپوليس ايران و بنيادكار ازبكستان بايد آخرين تمرين خود را پيش از ديدار مرحله‌ي يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا در زمين اصلي محل برگزاري مسابقه برگزار كنند.

طبق قوانين ليگ قهرمانان آسيا، اين امتياز ويژه تيم‌هاي حاضر در اين رقابت‌ها است كه آخرين تمرين خود را در زمين اصلي ورزشگاه محل برگزاري مسابقه انجام دهند و اكنون مشخص نيست كه بازيكنان بنيادكار چه زماني مي‌توانند اين تمرين را برگزار كنند. از طرفي ساعت بازي تيم‌هاي پرسپوليس و بنيادكار ساعت 17 روز چهارشنبه است كه با توجه به زمان فعلي بازي ايران و اندونزي به هيچ عنوان تيم بنيادكار ازبكستان نمي‌تواند در آن ساعت تمرين كند و طبق قوانين اگر امكان اين تمرين از نماينده ازبكستان گرفته شود، ممكن است جرايم سنگيني در انتظار باشگاه پرسپوليس و فوتبال ايران باشد.

عزيزمحمدي رييس سازمان ليگ در اين زمينه با اشاره به اينكه درباره برنامه‌هاي تيم ملي و بازي ايران و اندونزي، مهدي تاج رييس كميته تيم‌هاي ملي بايد پاسخگو باشد گفت: از نظر ما طبق قوانين بايد تمرين تيم‌هاي پرسپوليس ايران و بنيادكار ازبكستان در ورزشگاه آزادي برگزار شود اما، در زمينه ساير مسايل و بازي تيم ملي، اين كميته تيم‌هاي ملي است كه بايد تصميم‌گيرنده باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)