مرجع خبری پرسپولیس : بلافاصله پس از پایان بازی تیم‌های راه آهن و پرسپولیس، فیلم‌های دو بازی گذشته شاهین بوشهر و نیز بازی پرسپولیس در برابر راه آهن برای آنالیز، در اختیار کادر فنی سرخپوشان قرار گرفت.

قرار است روز جمعه ( امروز ) بازی‌های شاهین آنالیز شود تا در تمرینات پرسپولیس مورد بهره برداری قرار گیرد.

به همین منظور، روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ترتیبی اتخاذ کرده بود تا کادر فنی سرخپوشان به محض رسیدن به هتل، DVD بازی با راه آهن را که ساعتی پیش پایان یافته بود و همچنین فیلم دو بازی گذشته شاهین بوشهر را برای آنالیز دریافت کنند.

 

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شاهین بوشهر دوشنبه هفته آینده و در جریان هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.

حاشیه های به جا مانده :

– علی دایی بر خلاف روال معمول که به همراه تیم و با اتوبوس پرسپولیسی‌ها ورزشگاه را ترک می‌کرد اینبار به تنهایی و بلافاصله پس از پایان کنفرانس مطبوعاتی‌اش ورزشگاه را ترک کرد.

دایی با اسناد و مدارکی که وعده آنها را داده بود راهی برنامه نود شد تا در این برنامه زنده تلویزیونی، ناگفته‌های قراردادش با فدراسیون فوتبال را بیان کند.

– افشین قطبی به همراه کمکش در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود و شاهد بازی تیم‌های پرسولیس و راه آهن بود. حمید استیلی، سرمربی کنونی شاهین بوشهر هم یک ردیف بالاتر از قطبی نشسته بود و ناظر بازی شاگردان سابقش در پرسپولیس بود. استیلی به همراه شاهین بوشهر، هفته آینده در ورزشگاه آزادی در برابر پرسپولیس قرار می‌گیرند.

– استیلی و قطبی پس از رویارویی با یکدیگر در قسمت VIP ورزشگاه آزادی با هم، دیده بوسی کردند. این دو لحظاتی هم با حبیب کاشانی که در فاصله کمی از آنها نشسته بود خوش وبش کردند.

– ابراهیم شکوری، اشپیتیم آرفی و مجتبی شیری در قسمت VIP ورزشگاه آزادی در کنار هم حضور داشتند و شاهد بازی هم تیمی‌هایشان در برابر راه آهن بودند.

– سرخپوشان تهرانی پس از پایان بازی با اتوبوس خود، به سمت هتل اسپیناس، هتل محل اردوهایشان رفتند تا به وسیله ماشین‌های شخصی‌شان که در پارکینگ این هتل بود، به منازلشان بروند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)