جمشید شاه‌محمدی مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است مهاجم جوان این تیم در شرایطی خاص می‌تواند فوق العاده باشد.

جمشید شاه‌محمدی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل ذوب آهن اظهار داشت: شکل بازی پرسپولیس عالی بود و بهترین نمایش تیم در چند هفته گذشته را شاهد بودیم. برد مقابل ذوب آهن ثابت کرد که پرسپولیس بهترین تیم ایران است و هیچ حرف و حدیثی در مورد این تیم وجود ندارد.

وی درباره گلزنی دو بازیکن تعویضی پرسپولیس در این بازی عنوان کرد: پرسپولیس به اندازه کافی مهره خوب دارد و تعویض‌های یحیی هم در بازی با ذوب آهن کاملا جواب داد. شهریار و عبدی نشان دادند که بازیکنان با کیفیتی هستند؛ هرچند به نظرم پیش از گل دوم هم می‌توانستیم گل‌های دیگری بزنیم، اما در کل تعویض‌ها عالی بود.

مهاجم اسبق پرسپولیس در خصوص گلزنی مهدی عبدی برای این تیم بعد از هفته‌ها در لیگ برتر گفت: بازی با ذوب‌آهن بهترین نمایش عبدی در چند وقت گذشته بود، دلیل آن هم این است که او برخلاف همیشه خیلی خوب در زمین دوید و این مسئله به خودش و پرسپولیس کمک کرد.

شاه‌محمدی افزود: عبدی شاگرد من بوده و کاملاً با خصوصیات او آشنا هستم. او اگر تنبلی را کنار بگذارد و در زمین بیشتر بدود مهاجم فوق‌العاده‌ای است. عبدی یک گلزن مادرزاد است که می‌تواند بسیار زیاد به پرسپولیس کمک کند. او هر چقدر بیشتر در زمین بدود، بیشتر به خودش و پرسپولیس کمک کرده است.

وی در واکنش به حمله برخی هواداران به اتوبوس پرسپولیس با نارنجک پیش از بازی با ذوب آهن عنوان کرد: نمی‌دانم باید چه بگویم؛ الان حتماً کمیته انضباطی پرسپولیس را محروم می‌کند! این دیگر از کری خوانی گذشته و بازی با جان دیگران است. آقایان می‌خواهند هر طور شده سپاهان را قهرمان کنند، اما نمی‌شود. اگر ثابت شود که این کار هواداران سپاهان است باید بازی‌های این تیم در شهرهای دیگر برگزار شود و آن‌ها از میزبانی محروم شوند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: تمام پرسپولیسی‌ها باید پشت تیم باشیم تا پنجمین قهرمانی پیاپی را هم به دست بیاوریم. الان شرایط طوری است که همه می‌خواهند پرسپولیس را بزنند پس بهتر است ما پشت هم باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)