پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر می‌خواستم به فکر رفتن باشم یا فقط نیم فصل برای پرسپولیس بازی کنم، هیچ وقت به این تیم نمی‌آمدم.

یونس شاکری درباره پیروزی 5 بر یک پرسپولیس مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: همه بچه‌ها زحمت کشیدند و توانستیم برد پرگلی به دست بیاوریم. من هم موفق شدم برای پرسپولیس اولین گلم را به ثمر برسانم که البته کار زیاد مهمی انجام ندادم.

وی ادامه داد: تا به حال 4 بازی برای پرسپولیس انجام داده‌ام و یک گل هم به ثمر رسانده‌ام. از این 4 بازی 2 بازی 2 دقیقه در زمین بودم و یک بازی هم حدود 20 دقیقه آن هم در یک شرایط سخت و در حالی که مقابل سپاهان 10 نفره بودیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص گلی که مقابل پدیده به ثمر رساند، اظهارداشت: از بچگی خوب شوت می‌زدم و این مدل گل زدن را دوست دارم به خاطر همین از هر کجا که موقعیتش پیش بیاید اقدام به شوت‌زنی می‌کنم.

شاکری در مورد انتخابش به عنوان بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس و پدیده عنوان کرد: فکر نمی‌کنم لیاقت چنین عنوانی را داشتم چون همه خوب بودند و به خاطر همین برنده بازی شدیم. امیدوارم بتوانم در آینده جواب اعتماد علی‌آقا (دایی) را بدهم.

وی با بیان اینکه با اکثر بازیکنان و مسئولان پدیده دو، سه سالی همکاری داشته به خاطر همین هم بعد از گلزنی به این تیم خوشحالی نکرده درباره بازی روز یکشنبه پرسپولیس مقابل راه‌آهن سورینت تاکید کرد: قطعا شرایط بازی‌ها با یکدیگر متفاوت است و امیدوارم اگر در آن بازی هم فرصتی به من رسید، بتوانم به نحو احسن استفاده کنم. هر چه قسمت باشد همان اتفاق می‌افتد و تصمیم‌گیرنده هم آقای دایی است.

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این که آیا با توجه به اینکه در نیم‌فصل فرصت کمی برای بازی کردن به او رسیده، قصد ترک این تیم را دارد، گفت: اصلا چنین چیزی نیست. می‌مانم و با قدرت کارم را انجام می‌دهم. اگر می‌خواستم به فکر رفتن باشم یا فقط نیم فصل برای پرسپولیس بازی کنم هیچ وقت به این تیم نمی‌آمدم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)