پرسپولیس نیوز :  یونس شاکری امیدوار است در پرسپولیس خود را به فوتبال ایران ثابت کند.

مهاجم جوان پرسپولیس درباره‌ آخرین شرایط این تیم اظهار کرد: دو اردوی خوب را برگزار کرده و بازی‌های تدارکاتی خوبی را هم انجام دادیم. فردا هم با ملوان بازی می‌کنیم و هفته‌ آینده با فولاد بازی داریم. امیدوارم این بازی‌ها به هماهنگی بیشتر بازیکنان ما منجر شود و در آغاز فصل حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر همه‌ بازی‌های دوستانه را برده‌ایم. خیلی امیدوارم که با یک تیم خوب و منسجم راهی رقابت‌های لیگ شویم تا حداقل یک جام برای هواداران به دست بیاوریم.

شاکری درباره‌ ارزیابی خود از فضای پرسپولیس گفت: فکر می‌کردم جو پرسپولیس سنگین‌تر باشد اما از روزی که آمدم، دیدم همه‌ بازیکنان رابطه‌ خوبی با هم دارند و دایی هم با همه‌ بازیکنان راحت است. من هم خوشحالم که شاگرد او هستم. خدا را شکر می‌کنم که به تیمی آمده‌ام که همه‌ فاکتورهایی را که دوست داشتم، دارد.

مهاجم پرسپولیس درباره‌ این‌که فکر می‌کند چقدر فرصت حضور در خط حمله‌ این تیم را پیدا کند، گفت: هرکس حقش باشد بازی می‌کند. دایی به اسم و رسم کاری ندارد و به بازیکنی که آماده باشد، میدان می‌دهد. من هم همه‌ تلاش خود را می‌کنم تا در زمین باشم. در طول فصل می‌جنگم تا به ترکیب اصلی برسم. آمده‌ام که بازی کنم نه آن که نیمکت‌نشین باشم.

شاکری با اشاره به حاشیه‌های مطر درباره مبلغ قرارداد پرسپولیسی‌ها گفت: نه بنز گرفتیم نه پورشه. آمده‌ام که خودم را نشان دهم و برای خودم اسم و رسمی به هم بزنم. برای بازیکنی با سن و سال من فرصت برای پول جمع کردن هنوز خیلی زیاد است. امیدوارم شرایط تا پایان فصل طوری برایم پیش برود که بتوانم خود را به فوتبال ایران ثابت کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)