پرپسولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: حتی اگر رونالدو هم به پدیده بیاید، برای من فرق نمی‌کند و من کار خودم را انجام می‌دهم.

یونس شاکری در خصوص حضورش در پدیده مشهد گفت: به احتمال 99 درصد در پدیده ماندگار هستم. البته قرار بود رضایتنامه من و میلاد غریبی با هم برای پدیده صادر شود و من هنوز اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم که این اتفاق افتاده یا نه اما می‌دانم باشگاه پدیده قرار بود نماینده‌ای به باشگاه پرسپولیس بفرستد.

وی ادامه داد:‌من خودم دوست دارم که در پدیده بازی کنم چرا که در پرسپولیس چه از نظر بازی و چه مسائل دیگر ضرر کردم حتی چک اول من پاس نشد اما در پدیده همه چیز خوب است.

مهاجم اسبق پرسپولیس افزود: من در بهترین شرایط فوتبالم در پرسپولیس بودم و حتی همه کسانی که تمرینات این تیم را از نزدیک می‌دیدند معتقد بودند من بهترین عملکرد را در تمرین دارم اما به من بازی نمی‌رسید. حتی در بازی پرسپولیس مقابل پدیده در جام حذفی من بهترین بازیکن زمین شدم اما در بازی هفته بعد فقط 30 ثانیه بازی کردم.

وی در پاسخ به این سؤال که برای این اتفاق علی دایی را مقصر می‌دانی یا نه، اظهار داشت: دایی بزرگ فوتبال ماست و من نمی‌گویم او مقصر است اما به هر حال هر مربی سلیقه خاص خودش را دارد. من با نظر یحیی محمدی به پرسپولیس پیوستم و حتی زمانی که دایی مرا دید گفت تو مرا یاد جوانی‌ام می‌اندازی اما به هر حال در این تیم بازی نکردم.هر چند که از آمدن به پرسپولیس راضی بودم.

مهاجم پدیده مشهد در مورد مبالغ قرارداد بازیکنان این تیم گفت: خود من زمانی که به پدیده آمدم فکر می‌کردم این باشگاه قرار است میلیاردی هزینه کند اما فهمیدم که سقف قرارداد در این باشگاه وجود دارد. من از بازی در پدیده راضی هستم چرا که در کنار خانواده خودم حضور دارم.

وی در پاسخ به این سؤال که مبلغ قرارداد او چقدر است، افزود: مبلغ قرارداد من خوب است! با پول رضایتنامه‌ای که قرار بود باشگاه برای پرسپولیس بدهد در حدود 800-900 میلیون مبلغ قرارداد من است.

شاکری در پاسخ به این سؤال که با حضور رضا عنایتی و میلاد غریبی آیا کارش در خط حمله پدیده سخت می‌شود یا نه،‌ اظهار داشت: باید بگویم که اگر کریستیانو رونالدو هم به مشهد بیاید برای من مهم نیست. هر بازیکنی به پدیده بیاید من به او خوشآمد می‌گویم اما من کار خودم را می‌کنم. پدیده با مرزبان سیستم 4-4-2 بازی خواهد کرد و مشکلی از این بابت نداریم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)