مرجع خبری پرسپولیس : درحالي كه بازيكنان پرسپوليس شب گذشته 29 بهمن به فرودگاه مهر‌آباد رفته بودند،تا ساعت 21 به سمت بوشهر حركت كنند پرواز اين تيم به تأخير افتاد.

 

شاگردان دايي با 2 ساعت معطلي در فرودگاه مهرآباد،راهي استان بوشهر شدند. اين تأخير2 ساعته نه تنها باعث بهم ريختن برنامه سرخپوشان شد،بلكه ناراحتي علي دايي، سرمربي پرسپوليس را نيز به همراه داشت؛زيرا وي معتقد بود ديرتر رسيدن به بوشهر،ساعت استراحت بازيكنان را به هم مي‌ريزد و ممكن است مشكلاتي را براي آنها به همراه داشته باشد.

 

استقبال از سرخپوشان در فرودگاه مهرآباد

مسافران حاضر در فرودگاه مهرآباد با دیدن بازیکنان و کادر فنی تیم پرسپولیس به استقبال آنها آمدند.

 

 

پرسولیسی ها با لباس های یکدست قرمز در فرودگاه حضور یافتند و مسافران با دیدن آنها به استقبال آنان رفته و با آنها دیدار، گفتگو و عکس های یادگاری گرفتند. برخی از کارمندان و مسافران، مدام سراغ علی دایی را می گرفتند.

 

سفر خسته کننده تهران تا بوشهر

بازیکنان به دلیل تمرین، حضور در هتل المپیک، حرکت به طرف فرودگاه و تاخیر در پرواز، دچار خستگی مفرط شدند.

تیم پرسپولیس پس از حضور در فرودگاه با تاخیرهای متعددی که در زمان حضور در سالن ترانزیت، اتوبوس و هواپیما برایشان ایجاد شد، خستگی زیادی در چهره های آنها مشهود بود.

 

پرواز به بوشهر

بالاخره هواپیمای حامل سرخپوشان در ساعت 22:50 به پرواز درآمد و با یک سفر نسبتا خوب، ساعت 24 در فرودگاه بوشهر به زمین نشست.

 

استقبال از پرسپولیس در بوشهر

استقبال هواداران در فرودگاه بوشهر قابل توجه بود. حضور هواداران در حالی بود که ساعت از نیمه شب گذشته بود اما آنها با اشتیاق فراوان از میهمانان خود استقبال بی نظیری کردند و با پوشیدن لباس های قرمز و صحبت با بازیکنان و کادر فنی از آنها خواستند تا شکست بازی قبلی برابر شاهین بوشهر را جبران کنند.

 

اسکورت هواداران بوشهری

اتوبوس حامل کاروان پرسپولیس در ساعت 45 دقیقه بامداد روز شنبه فرودگاه بوشهر را به مقصد هتل دلوار ترک کرد. نیروی انتظامی و هواداران با موتور و ماشین، اتوبوس قرمزپوشان را تا هتل دلوار اسکورت و همراهی کردند.

 

انتظار هواداران در هتل دلوار

هواداران ساعت ها در جلوی هتل دلوار به انتظار نشسه بودند تا بازیکنان تیم محبوبشان را از نزدیک ببینند و با آنها گفتگو و عکس یادگاری بگیرند.

 

تعجیل بازیکنان برای استراحت

بازیکنان و کادر فنی به محض ورود به هتل دلوار، از مسئولان باشگاه، کلید اتاق هایشان را دریافت کردند و برای استراحت در ساعت 1:10 بامداد روز شنبه به اتاقهایشان رفتند.

 

صبحانه آزاد

از سوی کادر فنی، صرف صبحانه برای سرخپوشان آزاد اعلام شد تا آنها به اندازه کافی استراحت داشته باشند.

 

هتل المپیک میزبان شام پرسپولیسی ها

تیم پرسپولیس پس از انجام آخرین تمرین خود در تهران، به هتل المپیک رفت و شام را در این هتل صرف کرده و عازم فرودگاه مهرآباد شدند. بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 19 در هتل المپیک گرد هم آمدند و پس از صرف شام در ساعت 21 به ترمینال دو فرودگاه مهرآباد رفتند و ساعت 23 جمعه شب، تهران را به مقصد بوشهر ترک کردند.

 

غیبت کاشانی
همچنین؛حبيب كاشاني سرپرست موقت باشگاه در اين سفر همراه تيم به بوشهر نرفت و ترجيح داد در تهران بماند تا به امور باشگاه رسيدگي كند. گفتني است؛سرپرست موقت باشگاه كه همواره قبل از بازي‌ها در كنار تيم بود،در ديدار قبلي مقابل راه آهن از حضور در هتل محل اقامت سرخپوشان سر باز زد.

شايان ذكر است؛ديدار تيم‌هاي پيروزي و شاهين بوشهر،امروز سي بهمن ساعت 15 در ورزشگاه شهيد بهشتي بوشهر برگزار مي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)