مرجع خبری پرسپولیس : مخالفت محمد مایلی کهن با حضور بهتاش بخشی در باشگاه پرسپولیس احتمال بازگشت فرید زرینه به این تیم را افزایش داد.

 

اختلاف بر سر انتخاب پزشك تيم، پرسپوليس را به دردسري تازه انداخته. بعد از جدايي دكتر زرينه، بهتاش بخشي كه پيش‌تر در شاهين بوشهر با حميد استيلي همكاري كرده بود با نظر او مسئوليت كادر پزشكي پرسپوليس را به عهده گرفت.

اما محمد مايلي‌كهن در قامت مدير فني با حضور او مخالفت كرد و مدعي شد خودش گزينه بهتري را براي جايگزيني زرينه دارد. از آن روز دكتر بخشي ديگر با پرسپوليس همراه نشد و دكتر داريوش سودي مدير كلينيك باشگاه هم گفت كه فرصت همراهي لحظه به لحظه با سرخ‌ها را ندارد اما دو نفر ديگر را معرفي كرده براي همكاري با كادر پزشكي. حال آنكه استيلي گفته بود فعلا مسووليت بر عهده دكتر سودي است.

 
سر آخر اما همان گزينه‌اي كه محمد مايلي‌كهن پيشنهاد داده بود – دكتر چشم‌سري – با پرسپوليس در اردوي تركيه همسفر شد هرچند معلوم نيست كه او در ادامه هم با سرخ‌ها باشد چراكه حميد استيلي به گفته خودش پيشنهاد حضور دوباره فريد زرينه را به خود او و باشگاه ارائه كرده و قرار است بعد از بازگشت پرسپوليس از اردوي تركيه در اين باره تصميم‌گيري شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)