با استفاده از سهمیه ملی پوشان

مرجع خبری پرسپولیس : تلاش كاپيتان كريم و حبيب كاشاني براي بازگرداندن پژمان نوري به پرسپوليس همچنان ادامه دارد. آنها مي‌كوشند تا دايي را متقاعد به جذب پژمان نوري كنند.

 

دايي اما هنوز راضي نشده تا كاپيتان ملوان راهي پرسپوليس شود، مشكل دايي با پژمان نوري فني نيست و اختلاف طرفين بيشتر برمي‌گرددبه دوران حضور دايي روي نيمكت تيم ملي. حالا و در حالي كه زمان نقل و انتقالات براي تيم‌ها به پايان رسيده پژمان نوري با استفاده از تبصره ملي‌پوش بودن اين اختيار را دارد تا يكي دو روز پس از بازگشت از اردوي اتريش تيم جديد خود را انتخاب كند.

 

 همين مسأله باعث شده تا كريم باقري و حبيب كاشاني آخرين تلاش‌هاي خود را براي جلب رضايت دايي انجام دهند. گفته مي‌شود حسين بادامكي و مازيار زارع هم تا حدود زيادي سعي در جلب نظر دايي دارند تا زمينه براي بازگشت نوري به پرسپوليس فراهم شود. در همين حال شنيده مي‌شود رضايت اوليه دايي براي پرسپوليسي شدن پژمان نوري جلب شده و سرمربي قرمزها ok ابتدايي را به حبيب كاشاني داده.

 

 

بايد منتظر ماند و ديد آيا پس از بازگشت تيم ملي از اتريش پژمان آخرين سهميه ليگ برتري پرسپوليس را اشغال مي‌كند يا دايي همچنان روي مواضع قديمي خود پافشاري مي‌كند؟

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)