شماره ۲۳ پرسپولیس گفت: واقعاً از داشتن چنین کاپیتانی در تیم پرسپولیس خوشحالیم و به خود می‌بالیم.

در دیدار با گل‌گهر در سیرجان علی شجاعی که پس از مدت‌ها توانست به‌عنوان بازیکن ذخیره به میدان برود، در همان دقایق ابتدایی حضورش در میدان، از جناح چپ پرسپولیس پیشروی و در ادامه روی دروازه ارسال کرد که سیامک نعمتی با حضور به موقع جلوی دروازه گل‌گهری‌ها توانست برای پنجمین بار دروازه گل‌گهر را باز کند.
شماره ۲۳ پرسپولیس در حالی پس از پایان قراردادش با نساجی مازندران به پرسپولیس پیوست که پیشنهادات دیگری هم داشت اما با توجه به علاقه‌اش به رنگ قرمز و با اصرار خودش به مدیربرنامه‌هایش سرخپوش شد. با این حال او در پرسپولیس رقیبان سرسختی دارد. خط میانی مدافع عنوان قهرمانی ترافیک زیادی دارد و… تازه‌ترین حرف‌های علی شجاعی با خبرورزشی را بخوانید که خواندنی است‌.

هنوز به زمین بازی با گل‌گهر نیامده پاس گل دادی؟
خدا را صد هزار مرتبه شکر! اصولاً پاس گل دادن را خیلی دوست دارم.

حتی بیشتر از گلزنی؟!
بیشتر که نه اما به اندازه گلزنی دوست دارم. برای ما که هافبک هستیم دادن پاس گل هم خیلی لذت‌بخش است. البته سیامک نعمتی هم خیلی حضور به‌موقعی داشت و پنجمین گل تیم پرسپولیس را به ثمر رساند.

دوست نداشتی خودت هم یکی از گلزنان این دیدار پرگل باشی؟
اینکه من بزنم یا سیامک نعمتی فرقی نمی‌کند و انگار خودم زده‌ام. مهم موفقیت تیم پرسپولیس است. خوشحالم تیم پرسپولیس موفق شد پیروزی شیرینی کسب کرده و قهرمان نیم‌فصل شود.

فکرش را می‌کردی ۵ گل به گل‌گهر آن هم در سیرجان بزنید؟
فکرش را که نمی‌کردیم اما بچه‌ها با هوشیاری زیادی در زمین ظاهر شده و مقابل تیم خوب گل‌گهر نمایشی قهرمانانه ارائه کردند.

با قهرمانی نیم‌فصل نصف راه قهرمانی طی شد؟
می‌توان این‌جوری گفت. البته آقا یحیی و بزرگترهای تیم مثل آقا سیدجلال خیلی مراقب هستند که مغرور نشویم. هنوز راه زیادی تا قهرمانی لیگ برتر داریم و ۱۵ هفته دیگر باقی‌مانده است.

در چند بازی گذشته روی نیمکت نشسته بودی اما در این بازی آمدی و پاس گل دادی؟
نظر سرمربی تیم بوده و من هم تابع هستم. بارها گفته‌ام من تازه به پرسپولیس آمدم و باید تحمل خودم را بالا ببرم. باید فقط تمرین کنم و آماده باشم که حتی اگر یک دقیقه هم بازی کردم مثمرثمر باشم.

در تیم شما سیدجلال حسینی از این جهت واقعاً یک استثناست. کاپیتان تیم که وقتی دقیقه ۹۲ به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین می‌شود بدون هیچ اعتراضی با تمام وجود به بازی می‌رود و حتی توپ را از روی خط دروازه بیرون می‌کشد. این رفتار سیدجلال حسینی برای شما چه درسی دارد؟
من بارها گفتم آقا سیدجلال یک الگوی مناسب برای همه ماست. رفتار حرفه‌ای کاپیتان برای من درس است. واقعاً از داشتن چنین کاپیتانی در تیم پرسپولیس خوشحالیم و به خود می‌بالیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)