پرسپولیس نیوز : جام حذفی در فصل آینده با شیوه جدید برگزار خواهد شد و فقط از مرحله یک‌چهارم به بعد، تیم‌ها به صورت رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

 جام حذفی در فصل آینده فوتبال قرار است به شیوه جدید برگزار شود که در این شیوه ابتدا تیم‌های قهرمان حذفی استان‌ها به همراه تیم‌های لیگ‌های دسته اول و دوم با یکدیگر رقابت خواهند کرد و پس از آنکه تعداد این تیم‌ها به 16 تیم رسید، این 16 تیم به همراه 16 تیم برتر مرحله دوم جام حذفی را برگزار خواهند کرد. زمانی که تعداد تیم‌ها به هشت تیم رسید و مرحله یک‌چهارم مسابقات آغاز شد، بازی‌ها به صورت رفت و برگشت خواهد بود.

غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با تشریح این شیوه برگزاری جام حذفی به فارس گفت: یکی از دلایلی که این شیوه را برای اجرای جام حذفی انتخاب کردیم، این بود که قهرمان جام حذفی با سه بازی مشخص نشود و یک تیم برای رسیدن به قهرمانی حداقل 7، 8 مسابقه انجام دهد و قهرمانی جام حذفی هم ارزش فنی بیشتری داشته باشد.

وی در مورد برگزاری فینال جام حذفی هم گفت: فینال مسابقات هم به صورت تک‌مسابقه و پس از پایان لیگ برتر برگزار خواهد شد، زیرا در تمام دنیا هم فینال حذفی پس از پایان لیگ برگزار می‌شود و فصل گذشته به خاطر برنامه‌های تیم ملی، فینال حذفی زودتر برگزار شد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)