پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دو بازیکن پرسروصداترین اعضای باشگاه هستند!

محمود خوردبین درباره آخرین وضعیت پرسپولیس و برخی موضوعات زیرپوستی این تیم در گفت وگویی ، شرکت کرد که متن آن را در زیر می خوانید:

 

 در ابتدا از آخرین وضعیت پرسپولیس در این روزهای پایان سال صحبت کنید.

شرایط خیلی خوبی داریم و امروز هم یکی از تمرینات بانشاط خودمان را انجام دادیم و کلا معتقدم در سال 94 هرچه به روزهای پایانی نزدیک تر شدیم شرایط مان بهتر شد. ما امسال شروع خوبی نداشتیم و برخی بدشانسی ها و اشتباهات داوری به ما ضربه زد اما هرچه گذشت شرایط مان بهتر شد و حالا در وضعیتی قرارداریم که به نظر من مدعی اصلی قهرمانی به حساب می آییم. اگر در ادامه مسابقات مسایل غیرمنتظره سدراه پرسپولیس نشود صددرصد قهرمان می شویم. 

با این تفاسیر از عملکرد سال 94 پرسپولیس رضایت دارید؟

بله رضایت دارم. اما در کل سال 94 برایم سال تلخی بود. ما هادی نوروزی کاپیتان عزیزمان را از دست دادیم که این مساله هرگز از یاد نمی رود. در اواخر سال هم همایون بهزادی عزیز ما را ترک کرد و این اتفاق موجب شد سال 94 به شخصه برایم سال خوبی نباشد. 

 در آستانه سال نو قرار داریم، اگر بخواهید در یک جمله پرسپولیس 94 را تعریف کنید چه می گویید؟

تیمی دوست داشتنی و بعضی مواقع بدشانس. 

  در اولین روزهای سال جدید اردویی را در عمان برپا خواهید کرد، با توجه به اینکه تعدادی از بازیکنان شما درگیر اردوی تیم ملی هستند نگران کمبود بازیکن نیستید؟

خیر. من با برانکو که صحبت می کردم نظرش این بود که با هر تعداد بازیکن که شده باید به اردوی عمان برویم. از نظر برانکو این اردو و بازی با تیم عمانی فرصتی است برای محک زدن جوان ها.

 وضعیت جری بن سون که هنوز ملی پوش شدنش قطعی نیست چه می شود؟

اگر ملی پوش هم نشود بعید است ایران را ترک کند چون زمان زیادی نداریم. البته تا جایی که ما می دانیم هنوز ملی پوش شدن یا نشدن این بازیکن مشخص نشده است. 

 درباره مهدی طارمی هم حرف و حدیث فراوان است. به نظر شما این بازیکن قراردادش را با پرسپولیس تمدید می کند؟

من با مهدی صحبت کردم و به او  گفتم اگر قرار به حضورت در فوتبال اروپاست آن را جدی بگیر. اما اگر قرار نیست به اروپا بروی در ایران به کارت ادامه بده. شخصا فکر نمی کنم طارمی به بازی در کشورهای عربی فکر کند.

 درباره موضوع تمدید قرارداد برانکو چه نظری دارید؟

من با برانکو رابطه صمیمانه ای دارم اما تا امروز درباره بحث قراردادش نه او صحبتی کرده و نه من سوالی پرسیده ام فقط می دانم که با باشگاه به توافق کامل رسیده است. 

 درباره تصمیم اخیر کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت تماشاگران تیم تان چه نظری دارید؟

باشگاه بیانیه ای داد و مسایلی را عنوان کرد اما من شخصا معتقدم نباید کاری کنیم حالا که پای تماشاگران به استادیوم ها باز شده آنها دلسرد شوند. 

 اخیرا علی پروین در جلسه ای با سرپرست باشگاه پرسپولیس شرکت کرد. با توجه به اینکه شما از افراد نزدیک به پروین هستید می دانید که او پستی را در باشگاه خواهد گرفت یا خیر؟

باور کنید من اخیرا با آقای پروین صحبتی نداشته ام و آخرین دیدار ما در همان مراسم مرحوم همایون بهزادی بود. 

 در پایان مصاحبه اگر موافق باشید چند سوال متفاوت هم داشته باشیم.

بفرمایید. 

 با توجه به ارتباط نزدیک که با بازیکنان پرسپولیس دارید خجالتی ترین بازیکن تیم تان را چه کسی می دانید؟

به نظر من رضا خالقی فر خجالتی ترین بازیکن ماست که گاهی از دیوار صدا در می آید از او صدایی نمی شنویم. 

 شرترین بازیکن تیم تان کدام است؟

بهتر است بپرسید شروشیطون ترین بازیکنان ما چه کسانی هستند. در تیم ما یک فرشاد احمدزاده و یک محسن مسلمان حضوردارند که برای بهم ریختن هر جمعی کافی هستند. این دو نفر شیطون ترین بازیکنان ما هستند که از بد روزگار هم اتاق هم هستند. 

 و آرام ترین بازیکن پرسپولیس؟

بدون شک کمال کامیابی نیا.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)