مرجع خبری پرسپولیس : نداشتن بدنساز، تنها يكي از دردسرهاي امروز استيلي و پرسپوليس است. بدنسازي كه وعده گرفته بوديم از يك كشور ديگر مي‌آيد اما نيامد تا دست پرسپوليس بماند در پوست گردو و دوباره بروند سراغ پرويز كماسي. همكاري او با پرسپوليس اما هرگز شكلي رسمي به خود نگرفت.


كماسي با پرسپوليس به تركيه نرفت چون قراردادي نبسته بود و قرارداد نداشت چون اختلاف 20 ميليون توماني او و باشگاه چنين اجازه‌اي نمي‌داد.

 

 

 

به قول خودش دوستانه به پرسپوليس كمك كرد و نه هميشه اما بعضي روزها در تمرين‌هاي درفشي‌فر با سرخ‌ها همراه مي‌شد و كار بدنسازي تيم استيلي را به عهده داشت. قرارداد او هنوز هم بسته نشده چون پرويز كماسي قراردادي ديگر با آكادمي دارد و پيشنهاد مالي نه چندان چشمگير پرسپوليس هم راضي‌اش نمي‌كند كه بخواهد از آن بگذرد.

 

همين است كه اجازه نداده همكاري نصفه و نيمه او و پرسپوليس رسميت پيدا كند و باشگاه را به صرافت انداخته براي انتخاب بدنساز جديد؛ انتخابي كه تنها يك گزينه را در خود دارد و آن هم پرويز كماسي است چون حميد استيلي اينطور مي‌خواهد. او حتي گزينه پيشنهادي مايلي‌كهن – مسعود صالح‌نيا – را رد كرد و تاييديه كميته فني را هم براي اين تصميمش گرفت و حالا نشسته به انتظار حضور ثابت و هميشگي پرويز كماسي در پرسپوليس. از سوي ديگر كميته فني هم اصرار دارد بر حضور يك بدنساز تمام وقت چون نيمي از مشكلات اين چند هفته پرسپوليس را ضعف بدني مي‌داند. كميته فني هم مثل استيلي خواهان حضور كماسي است اما در مقابل، شرطي هم برايش گذاشته و آن اينكه حضورش در پرسپوليس تمام وقت باشد.

 

در توضيح اين قضيه، محمد پنجعلي عضو كميته فني پرسپوليس مي‌گويد: «هفته آينده درباره بدنساز تصميم مي‌گيريم و هيچ گزينه‌اي هم غير از كماسي نداريم. استيلي او را مي‌خواهد و نظر جمعي ما در باشگاه هم او بوده اما به اين شرط كه تيم را رها نكند و بپذيرد كه همه جا با پرسپوليس باشد. بدنساز مثل پزشك بايد همه جا با تيم همراه باشد و همكاري با كماسي هم مستلزم قبول اين شرط است. البته به نظر مي‌رسد استيلي در اين باره با او به هماهنگي رسيده و قرار است پرويز كماسي به طور كامل به پرسپوليس بازگردد و بقيه گزينه‌هايي كه مطرح شده بود، منتفي است.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)