پرسپولیس نیوز: خیلی‌ها عقیده دارند که باشگاه پرسپولیس در انتخاب اسپانسر دارد دست دست می‌کند و این تأخیر به نفع این باشگاه نیست.
چند اسپانسر شرايط پيشنهادي خود را به اطلاع مسئولان باشگاه پرسپوليس رسانده‌اند تا اعضاي هيأت مديره اين باشگاه تصميم نهايي را بگيرند. به طور مثال نماينده يك شركت متمول اعلام كرده همه هزينه‌هاي جاري باشگاه تا پايان فصل پانزدهم را به شرطي متقبل مي‌شود كه كليه تبليغات پرسپوليس به صورت يكجا و انحصاري به اين شركت واگذار شود.
 
اين اسپانسر تبليغات روي لباس، دور زمين تمرين و مسابقه، كنفرانس مطبوعاتي و همه و همه را مي‌خواهد و در قبال آن تضمين مي‌دهد تا پايان فصل پرسپوليس را تأمين كند.
 
شركت ديگر اعلام كرده دو ماه يك بار پول در اختيار باشگاه مي‌گذارد و اين تصميم بدين‌خاطر است كه از همه چيز مطمئن شود و ظاهراً كنار گذاشتن و فسخ يك‌طرفه قرارداد اسپانسر فصل گذشته، مزيد بر علت شده تا برخي كانديداهاي اسپانسري باشگاه پرسپوليس با احتياط وارد معامله شوند اما شايد جالب‌تر شود كه بدانيد مديران باشگاه پرسپوليس به تازگي شرط جالبي پيش‌روي اسپانسرها گذاشته‌اند: «10 ميليارد تومان همان اول بدهيد!» شنيديم پرسپوليسي‌ها با اين شرط مي‌خواهند تضمين لازم را گرفته و بدانند آقايان اسپانسر چند مرده حلاج هستند!
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)