پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من با کسی قهر نیستم، چون کار حرفه‌ای انجام می‌دهم.

حسین عبدی در مورد علت غیبتش در تمرین امروز (جمعه) پرسپولیس اظهار داشت: من تقصیری ندارم. قرار بود بعد از بازی پرسپولیس و النصر مسئولان باشگاه با من در مورد ادامه همکاری جلسه داشته باشند که این اتفاق رخ نداده است. اگر هم روز گذشته در تمرین حاضر شدم به خاطر این بود که می‌خواستیم برای پرسپولیس گوسفندی را قربانی کنیم. بعد از این کار هم که در آخر تمرین رخ داد، درفشی‌فر را ترک کردم.

وی ادامه داد: من با کسی قهر نیستم، چون کار حرفه‌ای انجام می‌دهم. قبل از بازی با النصر و در اردو و حتی اتوبوس تیم نژادفلاح اصرار داشت در مورد ادامه همکاری جلسه بگذاریم اما من گفتم اجازه بدهید تمرکزمان روی بازی با النصر باشد و بعد از بازی در این مورد صحبت کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: بعد از بازی با النصر هیچکس از باشگاه با من تماس نگرفته‌ و تا زمانی هم که در این مورد جلسه برگزار نکنیم سر تمرین حاضر نمی‌شوم. ادامه همکاری من با تیم پرسپولیس فقط منوط به علاقه من نیست، چون در حال حاضر برانکو سرمربی پرسپولیس است و او باید تصمیم‌گیرنده باشد.

عبدی خاطرنشان کرد: بعد از برد مقابل النصر یک نفر از باشگاه تماس نگرفت تا از من تشکر کند. البته من نیازی به تشکر کسی ندارم اما باید با من تماس گرفته می‌شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)