پرسپولیس نیوز : با توجه به شواهد موجود به نظر می‌رسد شرکتی که در حوزه فناوری و آی تی مشغول به کار است، به عنوان اسپانسر قطعی باشگاه پرسپولیس معرفی خواهد شد، مگر اینکه در لحظات آخر تصمیم‌گیری‌ها دچار تغییراتی شود.

حسین عبدی سخنگو و عضو هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس امروز در نشست خبری‌اش در جمع خبرنگاران اعلام کرد که پس از جلسات متعددی که برگزار شده، به احتمال فراوان اسپانسر تیم فوتبال پرسپولیس، طی امروز یا فردا مشخص خواهد شد تا سرخ‌پوشان از هفته چهارم لیگ برتر با اسپانسر جدیدشان در مسابقات به میدان بروند.

این درحالی است که از شرکت آینده‌نما پارسیان به‌عنوان جدیدترین گزینه اسپانسری باشگاه پرسپولیس نام برده می‌شود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این شرکت که در حوزه فناوری و آی تی فعالیت می‌کند، به‌عنوان اسپانسر جدید تیم فوتبال پرسپولیس معرفی خواهد شد.

این اتفاقات درحالی رخ خواهد داد که پیش از این قرار بود از سوی این شرکت 3 عضو به هیأت مدیره پرسپولیس اضافه شوند، اما طی آخرین توافقاتی که به‌دست آمده، تنها یک عضو از سوی این شرکت به هیأت‌مدیره اضافه خواهد شد که در صورت چنین اتفاقی فقط یک عضو از هیأت‌مدیره پرسپولیس خارج خواهد شد که البته هنوز نام این یک نفر مشخص نشده است؛ هرچند که به نظر می‌رسد از سوی شرکت آینده‌نما پارسیان به احتمال فراوان حسام عقبایی به‌عنوان عضو جدید هیأت‌مدیره پرسپولیس معرفی خواهد شد. هرچند که برای این مسئله باید تا آخرین لحظه منتظر اتفاقات باقی ماند.

تمام این احتمالات در صورتی عملی خواهد شد که طبق گفته سخنگوی باشگاه پرسپولیس، طی امروز و فردا نام شرکت آینده‌نما پارسیان به‌عنوان اسپانسر تیم فوتبال پرسپولیس معرفی گردد که با توجه به شواهد موجود این امر محتمل به نظر می‌رسد، مگر اینکه در لحظات آخر باز هم تصمیم دیگری از سوی تصمیم‌گیرندگان در این زمینه اتخاذ شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)