مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: خریدهای خوبی انجام دادیم اگر نفرات جدید در حد توقعات عمل کنند مشکلی نداریم.

به گزارش فارس ، اسماعیل شریفات در مورد وضعیت فولاد خوزستان، گفت: در شرایط خوبی قرار داریم، پس از انجام تمرینات بدنسازی بازی‌های دوستانه را برگزار می‌کنیم و کم‌کم به انجام کارهای سرعتی روی می‌آوریم. تیم شرایط بسیار خوبی دارد و همه چیز مطلوب است.

وی در مورد اینکه انتظارات از فولاد بالا رفته است آیا این تیم می‌تواند فصل بعد در 3 جبهه به عنوان مدعی حاضر شود، عنوان کرد: با توجه به عملکرد خوب تیم در سال گذشته انتظارات از فولاد بالا رفته و همه توقع دارند امسال بهتر از پارسال باشد خوشبختانه باشگاه خریدهای خوبی انجام داده و اگر نفرات جدید آن طور که از آنها توقع می‌رود بتوانند عمل کنند، انشاءالله نتایج خوبی می‌گیریم و می‌توانیم انتظارات را برآورده کنیم.

مهاجم فولاد در مورد اینکه آیا امسال به حضور در جام جهانی فکر می‌کند، خاطرنشان کرد: هرکس برای خودش انگیزه‌هایی دارد و هیچ کسی را نمی‌بینید که دوست نداشته باشد پیراهن تیم ملی را به تن کند، اول از همه تمام تلاش خود را می‌کنیم تا فولاد در لیگ برتر و مسابقاتی که در پیش دارد به موفقیت برسد و پس از آن با گرفتن نتایج خوب تیمی، مطمئنا عملکرد ما نیز بیشتر به چشم می‌آید. امیدوارم امسال با عملکردم بتوانم رضایت کادر فنی تیم ملی را جلب کنم.

وی در مورد دیدار دوستانه فردای پرسپولیس مقابل فولاد و اینکه آیا نگران نیست اتفاقات سال گذشته تکرار شود، گفت: بعضی وقت‌ها اتفاقاتی در فوتبال می‌افتد که مربوط به همان لحظه است و نباید زیاد به آنها پرداخت بعد از آن بازی دوستانه در دیدار لیگ برتر در ورزشگاه آزادی وقتی به مصاف پرسپولیس رفتیم فکر می‌کردم تماشاگران این تیم واکنش داشته باشند اما آنها برخورد بسیار خوبی داشتند و تنها تیم خود را تشویق کردند. هوداران پرسپولیس بسیار فهیم  هستند و هیچ مشکلی به وجود نمی ‌آید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)