پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال پارسه گفت: برانکو روی من نظر مثبت داشت اما طاهری و مشاورش اجازه ندادند قرارداد ببندم و آنها را نمی‌بخشم.

محمد باقر شعبانی در خصوص اینکه چرا با وجود داشتن قرارداد داخلی، قراردادش با پرسپولیس ثبت نشد تا از این تیم جدا شود، اظهار داشت: برانکو روی من نظرمثبت داشت و من را می‌خواست اما آقایان نخواستند با من قرارداد ببندند.

وی ادامه داد: طاهری و مشاورش یعنی ترکاشوند اجاز ندادند قراردادم با پرسپولیس ثبت شود. خیلی جالب است؛ زمانی که برای مذاکره به باشگاه پرسپولیس رفتم و اعلام کردم سه سال دروازه‌بان نساجی بوده‌ام ترکاشوند اصرار داشت که من در نساجی بازی نکرده‌ام! واقعاً یک فرد فوتبالی چنین حرفی می‌زند؟

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال پارسه در پاسخ به این سؤال که آیا به خاطر سن و سال باشگاه پرسپولیس با او قرارداد نبسته گفت: مگر صادقی بازیکن زیر 23 سال است؟ برای من مهم این است که با نظر مربی بزرگی مانند برانکو به تمرین پرسپولیس دعوت شدم.

شعبانی افزود: برای اولین بار محمود خوردبین تماس گرفت که به تمرین پرسپولیس بروم و من هم قبول کردم، حالا آقایان می‌گویند دلال‌ها می‌خواستند مرا به پرسپولیس ببرند. این حرف‌ها درست نیست. با نظر برانکو به تمرین پرسپولیس رفتم و حالا هم به خاطر پرسپولیس تمام پیشنهاداتم را از دست داده‌ام.

وی در مورد اینکه فصل بعد در چه تیمی بازی خواهد کرد، گفت: قبل از پرسپولیس یک پیشنهاد رسمی و یک پیشنهاد غیر رسمی لیگ برتری داشتم که الان دیگر این پیشنهادات وجود ندارد. از نساجی مازندران که تیم خودم است نیز پیشنهاد دارم. باید ببینم چه اتفاقی در یکی، دو روز آینده رخ می‌دهد.

شعبانی در پایان در پاسخ به این سؤال که در باشگاه پرسپولیس از چه کسی ناراحت است، گفت: تا آخر عمرم طاهری و ترکاشوند نمی‌بخشم، اصلاً به این نتیجه رسیدم که شاید خدا نمی‌خواهد من فوتبالیست شوم و به تیم بزرگی بروم چون هرسال به خاطر افراد غیر فوتبالی باید ضرر کنم. شاید تصمیم گرفتم فوتبال کنار بگذارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)