پرسپولیس نیوز : مدیرعامل پیشین تراکتورسازی تبریز در واکنش به خبر حضورش در باشگاه پرسپولیس به عنوان جانشین محمد رویانیان گفت: دوست ندارم مدیرعامل پرسپولیس باشم.

ناصر شفق در خصوص شایعه حضورش در پرسپولیس به عنوان جانشین محمد رویانیان، اظهار داشت: واقعیت امر این است که حدود 2 هفته پیش در جلسه‌ای که با وزیر ورزش و آقای سجادی داشتم، در مورد حضورم در هیئت مدیره پرسپولیس صحبت‌هایی مطرح شد اما بحث مدیر عاملی به میان نیامد.

وی ادامه داد: به هیچ وجه دوست ندارم مدیرعامل پرسپولیس شوم و فکر می‌کنم می‌توانم در هیئت مدیره کمک بیشتری انجام دهم. صحبت‌هایی برای عضویت من در هیئت مدیره پرسپولیس مطرح شد که من هم اعلام آمادگی کردم.

مدیرعامل پیشین تراکتورسازی تبریز در پاسخ به این سوال که «آیا تغییرات مدیریتی در شرایط کنونی در پرسپولیس مناسب است یا خیر؟» گفت: با توجه به اینکه هر صحبتی در این  مورد می‌تواند آرامش مدنظر پرسپولیس را به هم بزند، به این سوال پاسخ نمی‌دهم.

شفق در واکنش به مصاحبه‌های چند وقت اخیر کامبوزیا علیه رویانیان و دایی به این پاسخ بسنده کرد: اعتقاد من این است که انسان در گمنامی می‌تواند بهتر فعالیت کند و هرچقدر آرامش وجود داشته باشد بهتر می‌شود فکر کرد، مطلبی را نوشت و بیان کرد.

 

شفق در پاسخ به این سئوال که آیا وزیر ورزش عزمش را برای تغییرات کلی در پرسپولیس جزم کرده است؟، یادآور شد: من از جلسه با وزیر چنین چیزی را استنباط نکردم. من نگاه وزیر را فرهنگی دیدم و امیدوارم این نگاه در دولت‌های بعدی هم وجود داشته باشد!

 

وی همچنین ادامه داد: با این حال از 2-3 هفته پیش و بعد از جلسه با وزیر، این صحبت‌ها ادامه نیافت. شاید تمایلی برای ادامه قضیه  نبوده و احتمالا این قضیه منتفی شده است!

 

" آیا شما در این شرایط موافق تغییر در مدیریت باشگاه پرسپولیس هستید"؟ مدیرعامل پیشین تراکتورسازی تبریز در پایان در پاسخ به این سئوال گفت: فکر می‌کنم اگر از اظهار نظر درباره پرسپولیس خودداری کنم، بهتر باشد چون هر صحبتی ممکن است این تیم را به حاشیه ببرد.

وی در ادامه درباره موفقیت‌های اخیر فوتبال و والیبال در مسابقات بین‌المللی تصریح کرد: از موفقیت‌های فوتبال و والیبال واقعا لذت بردم، ورزش ما به این اتفاق‌های خوب نیاز داشت چون در این مدت این پیروزی‌ها در ورزش ما کمتر شده بود ولی موفقیت والیبال محشر بود. وقتی والیبال‌مان آن طور تیم‌های قدرتمند را پشت سر گذاشت احساس کردم تیم فوتبال ایران 7 گل به برزیل زده است.

مدیرعامل پیشین تراکتورسازی تبریز ضمن اعلام این مسئله که وزیر ورزش و جوانان حتما نباید ورزشی باشد، تصریح کرد: در عرصه ورزش شخصیت‌های بسیاری هستند که می‌توانند به عنوان وزیر ورزش فعالیت کنند، شخصیت‌هایی مانند هاشمی طبا، غفوری‌فرد، مهرعلیزاده، علی‌آبادی، عباسی و … اما در کل ورزشی بودن یا نبودن نمی‌تواند ملاک مناسبی برای انتخاب وزیر ورزش و جوانان باشد و مدیر بودن باید ملاک اصلی باشد. هر کسی که به عنوان وزیر انتخاب می‌شود باید مورد حمایت قرار بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)