مرجع خبری پرسپولیس : معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس گفت: از مسئولان فدراسيون خواسته‌ايم مراتب اعتراض ما به تخلف حوار محمد را به فدراسيون عراق اعلام كند.

 

مصطفي شكري در گفت و گو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس در خصوص فسخ قرارداد اين باشگاه با وسلي برازيليا، افزود: اين بازيكن در تعطيلات نيم فصل با اجازه باشگاه از كشور خارج و متعهد شد تا 20 آبان به كشور باز گردد، اما متاسفانه تا امروز اعلام حضور نكرده است. اين غيبت، وي را از شركت در اردوي آماده سازي دوبي محروم كرد و طبعا باشگاه بايد در اين خصوص موضع گيري مي كرد.
شكري با اشاره به اينكه وسلي بر اساس قراردادش مجاز به غيبت غير موجه نيست، افزود: غيبت اين بازيكن از 14 روز بيشتر شده است و بر همين اساس، باشگاه از اختيار خودش در اعلام يك طرفه فسخ قرارداد استفاده كرد و فدراسيون فوتبال را نيز در جريان اين موضوع قرار داد.
شكري همچنين از اقدام باشگاه پرسپوليس در خصوص جبران خسارات مالي وارده به اين باشگاه به دليل غيبت برازيليا خبر داد.
معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس در خصوص اقدام اين باشگاه درباره حوار ملا محمد گفت: باشگاه در حال حاضر در مورد غيبت غير موجه اين بازيكن صرفا به اعمال تنبيهات مالي بر اساس مفاد قرارداد اين بازيكن اقدام كرده است.
شكري افزود: از فدراسيون فوتبال كشورمان خواسته ايم مراتب اعتراض باشگاه را به فدراسيون فوتبال عراق منعكس كند.
وي تاكيد كرد: در صورتي كه ظرف چند روز آينده موضوع حوار ملا محمد حل نشود، باشگاه پرسپوليس قطعا تصميمات جدي تري را در مورد اين بازيكن هم اتخاذ خواهد كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)