مرجع خبری پرسپولیس : ابراهيم شكوري درباره بازي نساجي مي گويد: «بازي‌هاي دوستانه به ما خيلي كمك مي‌كند. چون به اين صورت مي‌توانيم در بازي‌هاي رسمي هماهنگ‌تر كار كنيم.

 

نساجي هم تيم خيلي خوبي بود و خوب بازي مي‌كرد اما ما توانستيم در غياب ملي پوشان مان به پيروزي برسيم.»شكوري كه اردوي مشهد را يك اردوي فرهنگي و ورزشي مي‌داند اعتقاد دارد فضاي معنوي اين اردو به لحاظ روحي- رواني كمك زيادي به تيم كرد تا مقابل پاس با آمادگي كامل قرار بگيرد: اردوي مشهد واقعا به تيم كمك زيادي كرد.

 

چون علاوه بر تمرين‌هاي خوبي كه انجام داديم، فضاي معنوي خوبي هم در اردو حاكم بود كه باعث شد از نظر روحي – رواني هم به آمادگي خوبي برسيم تا با قدرت مقابل پاس قرار بگيريم. پس از هواداران مي‌خواهيم در بازي با پاس هم به ياري تيم بيايند و تماشاگر يك بازي ديدني باشند.

 

مدافع چپ قرمزپوشان كه بازي با پاس را يك بازي مهم مي‌داند از بازگشت به صدر جدول هم خبر مي‌دهد: «ما در بازي با پاس همدان و همچنين بازي هفته نهم برابر شهرداري تبريز كار مهمي داريم. چراكه بايد 6 امتياز را بگيريم تا به صدر جدول برگرديم و بتوانيم تعطيلات را به خوبي پشت سر بگذاريم. البته براي اين كار به حمايت هواداران مان نياز داريم و اميدواريم آنها ما را همراهي كنند.»

 

ابراهيم شكوري اگر چه شانس زيادي براي حضور در تركيب ثابت پرسپوليس در بازي مقابل پاس دارد اما نسبت به حضورش در اين بازي اظهار بي اطلاعي مي‌كند: «من تمام تلاشم را مي‌كنم تا بهترين عملكرد را داشته باشم اما بودن و نبودن من در بازي با پاس به نظر كادر فني بستگي دارد و نمي‌دانم براي اين بازي چقدر شانس دارم. به هر حال اگر بازي كنم سعي مي‌كنم بهترين بازي ام را انجام بدهم اما اگر هم در تركيب نبودم براي موفقيت تيم دعا مي‌كنم.»

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)