مرجع خبری پرسپولیس : ابراهيم شكوري مدافع جوان و دونده سرخپوشان پايتخت و زننده گل دوم قرمزپوشان در بازي برابر اسپارتاپراگ در گفتگويي در مورد گلزني‌اش و برتري پرسپوليس در اين بازي، نظرات جالبي داشت.


بازي را چطور ديدي؟

خدا را شكر مي‌كنم كه توانستيم اين بازي را ببريم، اما بايد بگويم كه رقابت سختي بود. با توجه به بازي قدرتي كه در برابر اينتراخت فرانكفورت انجام داديم، ترسمان ريخته بود تا بتوانيم در برابر تيم‌هاي بزرگ دنيا با شجاعت ظاهر شويم.


انگيزه شما در اين بازي‌ها چطور است؟

 

ما مي‌خواستيم از اعتبار فوتبال ايران و پرسپوليس در برابر حريفان نامي اروپايي دفاع كنيم و هم اينك تا حدودي به اين هدف نزديك شده‌ايم و مطمئن باشيد در بازي‌هاي آتي بهتر از اين‌ها ظاهر خواهيم شد.


شوت خوبي زدي و گل دوم پرسپوليس را به نام خود ثبت كردي، نظرت چيست؟

راجع به گل كه يك امر طبيعي در جريان بازي است اما اميدوارم بعد از اين، بهتر بتوانيم در حملات تيمي شركت كنيم. مدافعان تيم بايد بيشتر از اين‌ به قدرت هجومي تيم كمك كنند. شوت‌ زدن هم يكي از راه‌هاي رسيدن به گل است، ضمن اينكه ما در آنتاليا و تهران تمرينات زيادي را در اين خصوص انجام داده‌ايم. مازيار و علي عسگري هم، از شوت‌زنان خوب ما هستند و اميدوارم در بازي‌هاي بعدي با شوتزني بيشتر به گل‌هاي زيبايي برسيم.


در اين مسابقات، به چه مقامي خواهيد رسيد؟

ما آمده‌ايم خوب بازي كنيم و به فينال اين مسابقات برسيم. حضور ما در چنين مسابقاتي مي‌تواند شخصيت فوتبال ما را متحول كند. ما در برابر تيم‌هايي بازي مي‌كنيم كه آنها در مسابقات رسمي خود به مصاف تيم‌هاي بزرگ دنيا مي‌روند. انشاءا… با بازي خوبي كه در مقابل زنيت انجام خواهيم داد، جزو مدعيان قهرماني در اين تورنمنت باشيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)