مرجع خبری پرسپولیس : ابراهيم شكوري آماده بازي است و شايد در مصاف كم اهميت با الوحده بعد از مدت‌ها حضور در تركيب اصلي پرسپوليس را تجربه كند.

 

شکوری درباره شرايطش مي‌گويد: در يك مسابقه 20 دقيقه و بازي ديگر 45 دقيقه به ميدان رفتم. مقابل الاتحاد هم چون تيم خوب كار مي‌كرد، فرصت بازي به من نرسيد اما الان توانايي بازي 90 دقيقه‌اي را دارم و هر وقت كادر فني صلاح بداند در خدمتم.

 

شكوري درباره ناراحتي‌اش از ناحيه دنده و مشكل سپهر حيدري توضيح مي‌دهد: رفع شدن اين درد نياز به زمان دارد. بايد فيزيوتراپي مرتب و تغذيه مناسب داشته باشي. من اين موضوع را به سپهر و جلال هم گفته‌ام. حدودا يك ماه طول مي‌كشد كه شكستن دنده‌ها جوش بخورد و دو هفته هم نيازمند بدنسازي است تا شرايط بازي پيدا كنم.

 

من كمتر از يك ماه بيرون بودم اما در مورد سپهر نمي‌دانم چه زماني او شرايط بازي را پيدا مي‌كند.

 

وي درباره بازي با الوحده مي‌گويد: به نظر من بايد برويم امارات تا از حيثيت‌مان دفاع كنيم. ما به‌خاطر قانون ليگ قهرمانان كه از ابتدا در اين بازي‌ها بوده حذف شديم و كاري هم نمي‌توان كرد اما اين بازي حيثيتي است و مي‌تواند تدارك خوبي هم براي ما باشد.

 

وي ادامه مي‌دهد: من فكر مي‌كنم گروه ما يكي از سخت‌ترين گروه‌ها بود و همه تيم‌ها در آن قوي بودند. شايد اگر ما يك امتياز از بنيادكار در تهران مي‌گرفتيم، الان صعود مي‌كرديم اما آنها در ضدحمله‌ها به ما گل زدند و صعود كردند. اميدوارم در صورت تجربه كردن اين بازي‌ها سال‌هاي بعد موفق باشيم.

 

شكوري درباره آينده‌اش حرف خاصي نمي‌زند: هنوز يك ماه ديگر از قراردادم باقي مانده، اگر مرا خواستند در خدمتم و اگر نه آن وقت به پيشنهادهايم فكر مي‌كنم.

 

اما موضوع ويژه اين روزهاي دور و بر پرسپوليس همان SMSهاي مشكوك است. شكوري در اين باره مي‌گويد: براي من كه هيچ اس ام اسي نيامده. نمي‌دانم، شايد ما را نمي‌خواهند كه SMS نداده‌اند با بقيه هم صحبت نكرده‌ام و اصلا نمي‌دانم اين موضوع واقعيت دارد يا نه.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)