مرجع خبری پرسپولیس : شمارش معكوس براي حضوركاشاني

تحولات قريب‌الوقوع در راس مديريتي باشگاه پرسپوليس، شمارش معكوس را براي بركناري عباس انصاري‌فرد، مديرعامل اين باشگاه آغاز كرده است

در حالي كه حكم علي سعيدلو (معاون اجرايي رئيس‌جمهور) به عنوان رئيس جديد مجمع اين باشگاه براي نهايي شدن فقط در انتظار امضاي محمد علي‌آبادي (رئيس سازمان تربيت بدني) است سعيدلو روز چهارشنبه در جلسه‌اي با حبيب كاشاني شركت كرد تا كاشاني هم در يك قدمي بازگشت به كرسي مديرعاملي باشگاه پرطرفدار پايتخت قرار گيرد.

در اين جلسه كه عباس انصاري‌فرد در آن غيبت كرد، كاشاني شرط اصلي بازگشت به باشگاه را حضور سعيدلو به عنوان رئيس مجمع خوانده است، چرا كه او خاطرات خوبي از همكاري مستقيم با علي‌آبادي (رئيس فعلي مجمع باشگاه) ندارد. حتي چند هفته پيش كه علي‌آبادي طي حكمي كاشاني را به عضويت در هيات مديره باشگاه منصوب كرد او به دليل آن كه در جريان مذاكره با تاپ مولر (گزينه آلماني سرمربيگري پرسپوليس) كه در دفتر محمد آخوندي برگزار مي‌شد، به دليل آنچه دعوت نشدن رسمي براي حضور در اين جلسه خواند از سمت خود كناره‌گيري كرد.

انصاري‌فرد كه اين روزها به منظور جذب سرمربي تيم، مرتبا امروز و فردا يا شنبه و يكشنبه مي‌كند، علاوه بر شركت نكردن در جلسه سعيدلو و كاشاني، از حضور در اردوي تركيه هم انصراف داد.

 او به فارس گفته است سرمربي جديد پرسپوليس را طي امروز (شنبه) يا فردا (يكشنبه) معرفي خواهد كرد و اين كه تاكنون از گفتن نام اين مربي اجتناب كرده، به واسطه بر هم نخوردن عقد قرارداد با مربي توسط دلال‌هاست.

او به هم خوردن حضور برانكو به عنوان سرمربي پرسپوليس را هم به همين دليل خواند، در صورتي كه برانكو خود اعلام كرده بود هيچ مذاكره رسمي با او صورت نگرفته و تنها واسطه‌هايي تمايل پرسپوليس به جذب او را مطرح كرده بودند.

وينگو بگوويچ، سرمربي كروات چند سال پيش هم ادعاي چند روز پيش انصاري‌فرد مبني بر اين كه مربي آينده پرسپوليس كروات است را رد كرد و گفت: برانكو با اطمينان گفته در شرايط موجود با پرسپوليس همكاري نخواهد كرد و پروزويچ هم سرمربيگري اين باشگاه را منتفي خوانده است.

به هر حال با توجه به حضور قريب‌الوقوع سعيدلو در پرسپوليس و به تبع آن كاشاني به عنوان مديرعامل احتمالي و با توجه به اين كه كاشاني همواره حميد استيلي را به عنوان بهترين گزينه براي سرمربيگري پرسپوليس معرفي و حمايت كرده است، آمدن سرمربي جديد استيل‌آذين به پرسپوليس، اتفاقي كم‌نظير در فوتبال باشگاهي ايران به نظر مي‌رسد كه البته در عين حال ناممكن هم نيست بويژه اين كه سابقه همكاري حسين هدايتي (مديرعامل استيل‌آذين)‌ اين اتفاق را ممكن‌تر جلوه مي‌دهد.

او همين چند روز پيش براحتي با انتقال غلامرضا رضايي به امارات موافقت كرد، در حالي كه تنها يك هفته پيش از آن با اين بازيكن قرار داد بسته بود. همچنين اصرار هدايتي مبني بر اين كه بازيكنان بزرگي چون كريمي بايد ماندن در پرسپوليس را بر انتقال به استيل‌آذين‌ ترجيح دهند قرينه ديگري بر اين امر است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)