سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در واکنش به گفته اخیر رئیس کمیته فوتسال گفت: امیدوارم ترابیان پس از این خود را به عنوان مدیر برتر معرفی کند.

فارس؛ حسین شمس در مورد اینکه ترابیان اعلام کرده انتخاب حسین شمس به عنوان بهترین مربی جهان از سوی سایت فوتسال پلنت صورت گرفته و او شمس را به این عنوان انتخاب کرده است، گفت: هم اکنون ترابیان همچون مستاجری شده است که فرصتش تمام شده و باید خانه را ترک کند و در حال خط خطی کردن دیوار‌ها است.

وی ادامه داد: اگر از طرف فوتسال پلنت به عنوان مربی برتر جهان انتخاب شدم، این انتخاب از سوی تعداد بسیار زیادی از مدرسین و کمیته فیفا صورت گرفته است. اگر قرار بود با نظر یک نفر اتفاق بیفتد باید در فوتسال پلنت را که این قدر اعتبار دارد را گل گرفت. تعداد بسیار زیادی از مدرسین فیفا جزو این نظر سنجی هستند که همه ساله بهترین مربی، بهترین بازیکن و تمام بهترین‌ها را انتخاب می‌کنم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: در سال 2009 به علت درخشش تیم ملی در جام جهانی 2008 و رسیدن به فینال گرندپریکس من به این عنوان رسیدم. احتمال دارد از ایشان هم رای گرفته باشند و یک رای داده باشد اما اینکه ایشان موثر بوده، این گونه نبود. اگر این گونه بود این بار خود را به عنوان بهترین مدیر سفارش کنند که انتخاب شوند.

وی افزود: این استعفا کاملا صوری است و ترابیان کارش را ادامه می‌دهد. سه شنبه جلسه‌ای دارند تا ابقای صانعی را رسما اعلام کنند. تحت فشار مردم چنین تصمیمی را گرفته است. برای اینکه ثابت کند ریاست فدراسیون از آنها حمایت می‌کنند. این استعفا پذیرفته نمی‌شود و به ریاست کمیته فوتسال خود ادامه می‌دهد. هر ثانیه‌ای که وارد شوید ایشان پشت میز نشسته‌اند.

وی در پایان گفت: هم اکنون وقتش است کمیته‌ای که به عنوان کمیته فوتسال در فدراسیون فوتبال تشکیل شده، جلسه‌ای بگذارند و راجع به آینده فوتسال تصمیم بگیرند. 4 شخص حاضر در این کمیته در مورد آینده فوتسال نظر بدهند و فدراسیون از آنها تبعیت کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)