مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي سابق تيم ملي فوتسال گفت: از مشاوران وزير ورزش و جوانان مي‌خواهم كه همه فكر عباسي را معطوف به جام‌جهاني و المپيك نكنند.


حسين شمس داشت: از آنهايي كه به وزير ورزش و جوانان مشاوره مي‌دهند مي‌خواهم كه در اولويت‌هاي كاري عباسي،‌ فقط رسيدگي به تيم‌هاي المپيكي كه سال آينده در لندن برگزار مي‌شود و جام‌جهاني فوتبال كه سه سال آينده در برزيل به انجام مي‌رسد را قرار ندهند.

 

آنها نبايد وزير را فقط گرفتار اين 2 رويداد كنند.

 

وي خاطرنشان ساخت: مشاوران محمد عباسي بايد به او بگويند كه يك سال و 2 ماه ديگر جام‌جهاني فوتسال در تايلند برگزار مي‌شود و تيم ما در جام‌جهاني قبلي (برزيل) با نمايش عالي برابر تيم‌هاي بزرگ دنيا، همه مردم ايران را خوشحال كرد و تا پاي مرحله نيمه‌نهايي هم پيش رفت. اين تيم سال آينده مي‌تواند جزو چهار تيم برتر دنيا قرار بگيرد و بار ديگر شادي را به مردم هديه كند.

 

شمس ادامه داد:‌ به عنوان يك عضو كوچك فوتسال مي‌خواهم كه وزير ورزش و جوانان را رشته‌هايي كه نمي‌توانند نتيجه بگيرند و مردم را خوشحال كنند، مشغول نكنند. المپيك ميدان مهمي است اما ما در جام‌جهاني فوتسال مي‌توانيم رده‌هاي بالاي دنيا را به دست آورده و تيم‌هاي بزرگ و صاحب‌نام را شكست دهيم. فوتسال رشته‌اي است كه فقط در رقابت‌هاي مقدماتي‌اش نزديك به 160 كشور حضور پيدا مي‌كنند و اين نشاندهنده سطح بالاي كار و استقبال دنيا از اين رشته است. اميدوارم از اين رقابت‌ها غافل نشويم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)