پرسپولیس نیوز:  مدیر تیم فوتسال پرسپولیس بهزیستی شرایط جایگزینی این تیم به جای تیم منحل شده تاسیسات دریایی در لیگ را بازگو کرد.

تیم فوتسال پرسپولیس تهران بعد از انحلال توسط محمد رویانیان به سازمان بهزیستی واگذار شد و این تیم قرار است با هدایت حسین شمس با عنوان پرسپولیس بهزیستی در لیگ یک شرکت کند. اما شمس که پیش از انحلال پرسپولیس مدیر فنی‌اش بود بعد منحل شدن تیم معتقد بود باید دوباره به لیگ برتر بر گردد، این بار با انحلال تیم تاسیسات دریایی تهران باز هم پیشنهاد جایگزین کردن تیم فوتسال پرسپولیس بهزیستی را با تاسیسات دریایی داده است. البته این تیم منحل شده هیچ مشتری از تهران برای خرید امتیازش ندارد و با توجه به این که قانون هم اجازه خروجش را از پایتخت نمی‌دهد به نظر می‌رسد در پایان مجبور شود امتیازش را به بهزیستی بدهد.

حسین شمس در این رابطه عنوان کرد: بهزیستی پولی ندارد که بخواهد امتیاز تاسیسات را بخرد. الان هم برای اداره تیم از خیرین کمک می‌گیریم. بنابراین اگر امتیاز تیم را هبه کنند در لیگ برتر شرکت می کنیم، ما را پارسال هم به ناحق کنار گذاشتند، اما در حال حاضر شرایط مهیاست و اگر آقایان لجبازی نکنند می‌توانیم به لیگ برتر بیاییم. ضمن این که حضور شهرداری تبریز هم در این مسابقات در هاله‌ای از ابهام بوده و در این صورت دو گزینه برای جایگزین شدن پرسپولیس است. با این حال کمترین توقع ما با توجه به شرایط خوب امکاناتی پرسپولیس و تمرین چند ماهش این است که بدون دردسر اجازه دهند در لیگ برتر شرکت کنیم.

شمس که به عنوان مسئول کمیته‌ فنی جام جهانی کوچک باشگاهی در کویت به سر می‌برد درباره اظهار نظر افتخاری مبنی بر این که دبیری تبریز بدون اجازه به این مسابقات رفته و سطح بازی‌ها هم بسیار پایین است، اظهار کرد: آقای افتخاری محبت دارد. اگر او کمی به فوتسال علاقمند باشد و بازی‌ها را از طریق تلویزیون تماشا کند متوجه خواهد شد که سطح جام جهانی کوچک از جام جهانی هم بالاتر است. دبیری تبریز هم تمام مجوزهای لازم را برای حضور در این مسابقات گرفته و شورای برون مرزی مجوز لازم را صادر کرده است. فدراسیون فوتبال هم در جریان بوده و فقط افتخاری در جریان نیست، چون سفرهای خارجی به او اجازه نمی‌دهد. زمانی که افتخاری در کره جنوبی بود با کمیته‌ فوتسال ارتباط گرفتیم و آقای حسین زاده و خانم محمدی در جریان اعزام دبیری به کویت هستند. اما با این حال سفرهای خارجی به افتخاری اجازه نداده به مسائل داخلی برسد. امیدوارم او به جای این که مدام سطح فوتسال خارج را پایین آورد مراقب لیگ برتر ایران باشد که سطحش پایین نکشد! به هر حال افتخاری در سفرهای خارجی ید طولایی دارد!

سرمربی سابق تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا نگران نیست با طرح این صحبت‌ها ، کمیته‌ فوتسال اجازه لیگ برتری شدن پرسپولیس را ندهد؟ تاکید کرد: من حرف حق را می‌گویم. آقایان می‌گویند سطح جام جهانی باشگاهی پایین است، اما باخت 11 بر سه تیم شمسایی به حریفش حداقل نشان می‌دهد که سطح مسابقات پایین نبوده است. فکر می‌کنم کوچک انگاشتن دیگران باعث کوچک شدن خودمان شود. امیدوارم افتخاری مثل مدیر قبلی فوتسال نباشد و به جای این حرف‌ها به فکر پخش تلویزیونی و جذب اسپانسر باشد، او باید رفتن به خارج را فراموش کند و به فوتسال داخلی بپردازد!

شمس در پایان در پاسخ به این پرسش که چرا در هدایت دبیری به وحید شمسایی کمک نمی‌کند؟ توضیح داد: من به عنوان مسئول برگزاری مسابقات در کویت هستم و اجازه انجام چنین کاری ندارم. به هر حال خود وحید هم داننده است و می‌تواند گلیمش را از آب بیرون بکشد. باخت 11 بر سه دبیری هم یک اتفاق بود. وقتی در فوتسال سه ، چهار گل می‌خوری مجبور می‌شوی از سیستم‌ پنج نفره استفاده کنی و همین موضوع باعث دریافت گل‌های بیشتر می‌شود. این هم از جذابیت‌های فوتسال است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)