پرسپولیس نیوز : راه‌آهن و ملوان، دو تیم قعرنشین جدول لیگ برتر فوتبال، هفته بیست و یکم را با پیروزی پشت سر گذاشتند ولی شهرآورد اصفهان به تساوی دو تیم انجامید.

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال با پیروزی راه‌آهن و ملوان، تیم‌های قعرنشین جدول رده‌بندی و تساوی سپاهان و ذوب‌آهن در شهرآورد اصفهان پایان یافت.

 

راه‌آهن یک – پدیده صفر

 

عادل کلاه‌کج در دقیقه 81 با به ثمر رساندن تک گل این بازی، نخستین پیروزی راه‌آهن را بعد از جندین هفته رقم زد. این هفته راه‌آهنی‌ها با هدایت سرمربی جدیدشان فرهاد کاظمی پا به میدان گذاشته بودند و توانستند بعد از هفته‌ها ناکامی طعم شیرین برد را بچشند.

راه‌آهن با این برد 19 امتیازی شد اما به دلیل پیروزی ملوان در دیدار هم‌زمان از قعر جدول تکان نخورد. پدیده هم با این شکست 24 امتیازی ماند تا در همان رتبه دهم جای داشته باشد.

 

استقلال خوزستان یک – ملوان 3

 

سپیدپوشان بندر انزلی که هفته‌ها مزه خوشبختی را نچشیده بودند، پس از شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گویی بخت‌شان باز شد. این تیم با کسب سومین برد متوالی‌اش، 21 امتیازی شد و با جهشی بلند تا رده یازدهم جدول بالا آمد.

استقلال خوزستان اما با 19 امتیازی که داشت یک پله سقوط کرد و یه رده سیزدهم آمد.

فرزاد حاتمی (3 و 76)، پژمان نوری (10) برای ملوان و مهدی سیدصالحی (45) برای استقلال گل زدند. حاتمی یک پنالتی را هم برای ملوان از دست داد.

 

سپاهان یک – ذوب‌آهن یک

 

شهرآورد اصفهان اما برنده‌ای نداشت. سپاهان می‌توانست از ناکامی رقبایش کمال استفاده را بکند و به صدر جدول برسد اما زردپوشان سریال ناکامی مدعیان صدرنشینی را با توقف برابر تیم هم‌شهری کامل کردند.

محمدرضا خلعتبری (24 از روی نقطه پنالتی) برای سپاهان و اکبر ایمانی (37) برای ذوب‌آهن گل زدند. رحمان احمدی از سپاهان و قاسم دهنوی از ذوب‌آهن هم اخراجی‌های بازی بودند.

 

سپاهان با این تساوی 38 امتیازی شد و در رده چهارم باقی ماند. ذوب‌آهن هم با 31 امتیاز در رده ششم جای گرفت.

 

گسترش فولاد صفر -استقلال صفر/ دست آبی‌ها به صدر جدول نرسید

دیدار تیم‌های گسترش فولاد و استقلال در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال با تساوی بدون گل پایان یافت.

 

 در ادامه دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، استقلال در تبریز به مصاف گسترش فولاد رفت و در حالی که با برتری مقابل این تیم می‌توانست صدر جدول را تصاحب کند، با تساوی بدون گل متوقف شد.

 

استقلال با این تساوی 38 امتیازی شد ولی برای آن که در رتبه سوم جدول باقی بماند باید منتظر اتمام بازی سپاهان و ذوب‌آهن باشد. گسترش فولاد هم 19 امتیازی شد و موقتا با یک پله صعود در رده چهاردهم جای گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)