پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم امید پرسپولیس میهمان تمرین امروز سرخپوشان بود.

 تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 15:15 با صحبت‌های علی دایی در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد.

* حمید مطهری سرمربی تیم امید پرسپولیس میهمان تمرین امروز بود. او برای بررسی عملکرد دو بازیکن تیم امید پرسپولیس در تیم بزرگسالان آمده بود. به محض حضور مطهری در کنار زمین علی دایی و دیگر بازیکنان پرسپولیس سمت مطهری رفتند و با او خوش و بش کردند.

* پیش از آغاز تمرین فرزاد حاتمی که برای گرم کردن خودش به زمین آمده بود چند ضربه توپ محکم به شوخی به سمت نیمکت ذخیره ها و بازیکنانی که روی آن نشسته بودند زد.

* بهزاد غلامپور پس از دو روز غیبت در تمرین پرسپولیس به جمع سرخپوشان پیوست و با دروازه‌بانان تمرینات تخصصی انجام داد. غلامپور و سه دروازه‌بان پرسپولیس برای دقایقی به مسابقه زدن توپ به تیر افقی دروازه پرداختند که البته هیچ کدام موفق نبودند.

* حدود 30 هوادار در تمرین امروز حاضر بودند.

* محسن بنگر که چند روزی در تمرینات حضور نداشت بیش از آغاز تمرین با نظر کادر پزشکی به گردن مصدوم خود اسپری زد تا بتواند تمرین کند.

* کفشگری ، عالیشاه و مصمی دقایقی به صورت اختصاصی به دور زمین دویدند اما پس از حدود نیمساعت علی‌شاه از جمع آنها جدا شد و زیر نظر کادر پزشکی تمرینات ویژه‌ای را برای بهبود مصدومیتش انجام داد.

* مارکو سپانوویچ،‌ شیرینی، پنجعلی و دهنوی غایبین تمرین بودند.

* شاگردان دایی ابتدا به دویدن و انجام حرکات کششی مشغول شدند و پس از آن پاس کاری تحت فشار را دستور کار داشتند که در این آیتم فریادهای محمد دایی بر سر بازیکنان از نکات مهم بود. در قسمت بعدی تمرین سرخپوشان در سه گروه زرد، سفید و سرمه‌ای تمرین آقا وسط را در دستور کار داشتند که در این تمرین کری خوانی و سروصدای زیادی وجود داشت. در این قسمت چند بازیکن مانند کمندانی و خلعتبری دچار مصدومیت جزیی شدند.

* پس از اینکه سرخپوشان به مدت 30 دقیقه آقا وسط بازی کردند دایی بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد و سرخپوشان در یک سوم زمین مشغول بازی فوتبال شدند. جدیت و انگیزه بالایی بازیکنان در این قسمت توجه همه را جلب کرده بود ضمن اینکه علی دایی بارها به بازیکنانش تذکر داد که در پاس دادن ضربات آخر دقت لازم را داشته باشند.

* در فوتبال درون تیمی اتفاقات عجیب زیادی از جمله گلزنی امیر عابدزاده و کریم باقری رخ داد. در این تمرین فرزاد حاتمی و حسین ماهینی دچار مصدومیت شدند که البته این مصدومیت جدی نبود.

*کریم باقری مربی پرسپولیس در فوتبال درون تیمی شوت‌های قدرتمندی می‌زد که این شوت‌ها در برخورد با بازیکنان باعث سرنگون شدن آنها می‌شد.

*اعتراض‌های زیاد و تقلب بازیکنان در فوتبال درون تیمی باعث شد علی دایی به بازیکنان تذکر بدهد.

*پرسپولیس فردا (یکشنبه) از ساعت 15 به مصاف پیکان می‌رود. مکان این بازی دوستانه هنوز مشخص نشده و مسئولان 2 تیم برای بازی در درفشی‌فر یا پیکان‌شهر اختلاف نظر دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)