مرجع خبری پرسپولیس : شیث رضایی مدافع پرسپولیس خبر ازدواجش را تکذیب کرد.

 

شایعه ازدواج شیث رضایی کاپیتان پرسپولیس در چند روز گذشته بحث داغ هواداران بود و خيلي از آنها مي‌خواستند بدانند اين خبر واقعيت دارد يا نه. اما بشنوید از زبان خود شیث که پس از آنکه از او در رابطه با این خبر از وي سوال شده، با تعجب گفته: «با کی ازدواج کنم؟» رضایی به جمله جالب دیگری هم اشاره کرد و گفت: «تا زمانی که در پرسپولیس هستم دوست دارم فقط روي فوتبال متمركز باشم.»

 

رضايي ادامه داد:تيم پرسپوليس با اين پيروزي هايي که تصاحب کرده درشرايط ايده آلي قراردارد ولي درهفته هاي بعدي با کسب هماهنگي بيشترحتما صدرجدول را نيزبدست خواهد آورد.

 

شيث رضايي، مدافع تيم فوتبال پرسپوليس، تاکيد کرد:

 

درتيم پرسپوليس اتحاد و همدلي بسيارخوبي وجود دارد و تمامي بازيکنان و مربيان ومسئولين تيم هدفي جزقهرماني ندارند براي همين من هم تمام سعي خود را براي رسيدن به وضعيت مناسب انجام مي دهم تا هر زمان که کادر مربيان صلاح بدانند وارد زمين شده و بازي قابل قبولي را ارائه دهم.

 

وي در پايان افزود: اصلاً برايم تفاوتي ندارد که درزمين باشم و يا اينکه از روي سکو مسابقه را تماشا کنم بلکه فقط تمايل به موفقيت پرسپوليس دارم و براي رسيدن به اين مهم از هيچ کوششي دريغ نخواهم کرد ولي درکنار آن سعي مي کنم با تمرينات منظم اعتماد سرمربي تيم را جلب کنم و در ترکيب اصلي نيز قراربگيرم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)