مرجع خبری پرسپولیس : فصلى كه پيش روى پرسپوليس است، فصلى پر كار است در اين ميان نقش نفرات با تجربه در تيم مى تواند نقشى كليدى و موثر باشد.

يكى از اين چهره ها شيث رضايى، كاپيتان دوم پرسپوليسى ها است كه عنوان مى كند پرسپوليس در فصل پيش رو فقط به قهرمانى فكر مى كند. گفت وگو  وى با همکارمان در آلمان  را بخوانيد:


• به نظر مى رسد پرسپوليس سخت ترين دوران كارى اش را پشت سر مى گذارد.
– اين شرايط فقط مختص پرسپوليس نيست. دوران بدنسازى سنگين ترين و سخت ترين دوران فعاليت هر فوتباليستى است. دورانى كه بدن بازيكنان شلاق مى خورد تا تيم براى يك فصل خوب آماده شود.


• و اين موقع است كه وظيفه بزرگترها و با تجربه هاى تيم سنگين تر مى شود؟
– صد درصد همينطور است كه گفتيد. به هرحال آقا كريم و من امسال ۲ كاپيتان تيم هستيم و بايد براى نفرات جوان تر و بازيكنان تازه وارد يك الگو باشيم و اگر لازم شد نكات لازم را به آنها گوشزد كنيم تا از اين دوران، براى آماده سازى خود نهايت استفاده را ببرند.

 

• از ۲ اردويى كه در برنامه كارى پرسپوليس گنجانده شده صحبت مى كنى؟


– شرايط در ۲ اردو كاملاً مساعد و راضى كننده بود. در اردبيل و اردوى يك هفته اى كه در شهر سرعين داشتيم برنامه هاى بدنسازى مان را شروع كرديم و اين روند تا اردوى آلمان ادامه دارد. با توجه به شرايط تيم و تغييراتى كه داشتيم اين شرايط تمرينى لازم بود تا تيم به انسجام و هماهنگى لازم دست پيدا كند.


• چقدر مانده كه به شرايط آرمانى و ايده آل دست پيدا كنيم؟
– شايد نتوان به صورت دقيق صحبت كرد. در حال حاضر تيم به آمادگى نسبى رسيده و در فرصت باقى مانده تا شروع بازيها مى توانيم تيمى را تحويل دهيم كه از هر نظر آماده حضور پر قدرت در ميدان مسابقه باشد. با توجه به زمان بندى تا شروع بازيها به طور قطع مى توانم بگويم تا آغاز فصل، پرسپوليس به آمادگى ايده آل و لازم دست پيدا خواهد كرد.


• عملكرد پرسپوليس را در فصل نقل و انتقالات چطور ديدى؟


– به اعتقاد من تيم ما امسال به دور از هرگونه تنش و حساسيت هاى كاذب نفرات مورد نظر خود را براساس نياز جذب كرد. مهره هايى را كه گرفتيم هر كدام در فصل قبل در تيمهاى خود جزو بهترين ها بوده اند و با در نظر گرفتن توان نفرات سال قبلمان، فكر نمى كنم در طول فصل به لحاظ مهره با كمبودى مواجه باشيم.


• با اين تفاسير اميدوارى هاى زيادى براى كسب جام توسط پرسپوليس وجود دارد؟
– شما شك نكنيد كه تمام هدف ما در اين فصل كسب قهرمانى است. آن هم در هر ۳ جام، توان و پتانسيل تيم ما به گونه اى است كه بدست آوردن يك جام برايمان صد در صد است اما ما با تلاش دو چندان مى كوشيم حداكثر موفقيت را در فصل جارى كسب كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)