مرجع خبری پرسپولیس : • در هفته دوم رقابتهاى ليگ برتر بايد به مصاف استقلال اهواز برويد راجع به اين بازى برايمان صحبت كن.
– با تمام احترامى كه براى تيم استقلال اهواز و خداداد عزيزى سرمربى اين تيم قائل هستم بايد بگويم كه براى ما هيچ فرقى نمى كند كه چه تيمى مقابل ما بازى مى كند. مهم اين است كه ما براى برد وارد ميدان مسابقه مى شويم و تمام هدف ما براى اين بازى گرفتن ۳ امتياز آن است.


در بازى با مس هر بار كه پرسپوليس به برترى مى رسيد بازيكنان حريف به راحتى بازى را به تساوى مى كشيدند؟

– اولا كه هر مشكلى كه در يك بازى به وجود مى آيد از روى عمد نيست و به وجود آمدن اين اتفاقات در فوتبال غيرقابل پيش بينى است، تمام سعى ما اين است كه اتفاقات بازى با مس مجدداً رخ ندهد. البته گلهايى كه تيم پرسپوليس در يافت كرد از روى مشكلات خط دفاعى ما نبودو حريف تاكتيك برترى نسبت به ما نداشت. ما از روى اتفاق گل خورديم. يكى از اين گلها از روى ضربه زيباى ادينهو به ثمر رسيدو حرف هاى من براى توجيح عملكرد خودمان نيست همانطور كه در برد يك تيم همه سهيم هستند در گرفتن نتيجه مساوى و باخت هم همه به يك اندازه مقصرند.


به نظر مى رسيد بازيكنهاى جديد تيم در اولين بازى خود براى تيم پرسوليس دچار استرس شده بودند و اين باعث شد تا نتوانند به طور كامل با ديگر بازيكنان هماهنگ بشوند؟

– بازيكن هاى جديدى كه به پرسپوليس آمده اند براى اثبات شايستگى خودشان هر كارى مى كنند و با تمام وجود براى تيم بازى مى كنند. آنها كم كم متوجه شده اند كه به كجا آمده اند و براى چه تيمى بازى مى كنند. اميدوارم كه روند روبه رشد آنها روز به روز افزايش پيدا كند و مطمئن باشيد كه در بازى هاى آينده، تيم هماهنگ ترى را مشاهده خواهيد كرد.


نبود محمد تاثيرى در خط دفاعى تازه شكل گرفته پرسپوليس نخواهد داشت؟

عليرضا يكى از بازيكنان خوب تيم ما است كه متاسفانه امكان دارد به خاطر مصدوميت بازى جمعه را از دست بدهد. در اين صورت خودم در سمت راست بازى مى كنم درست است كه يك سال و نيم از اين پست كه پست اصلى من است دور بودم و در دفاع راست بازى كردم اما تمام سعى خودم را به كار مى گيرم در اين پست موفق باشم و همان شيث رضايى باشم كه هواداران پرسپوليس از من انتظار دارند.
حتماً مى دانى كه پرسپوليس بايد اولين بازى خانگى خود را بدون حضور هوادارانش انجام بدهد.
پرسپوليس يكى از پرطرفدارترين تيمهاى آسيا و ايران مى باشد و هميشه متكى به هوادارانش بوده است. درست است كه نبود هواداران گرماى بازى را كاهش مى دهد و نكته منفى براى بازى مقابل استقلال اهواز محسوب مى شود اما دليل نمى شود كه اين امر روحيه و انگيزه بازيكنان را كم كند چرا كه ما بدون حضور هواداران هم براى شاد شدن روحيه آنها مى جنگيم و تمام سعى خود را به كار مى گيريم تا آنها را راضى كرده باشيم.
در پايان اشاره اى داشته باشيم به بازى تداركاتى كه مقابل فجر تهران انجام داديد، اين بازى توانست براى پرسپوليس مثمر ثمر باشد؟
تمام بازى هاى تدركاتى كه قبل فصل و يا در طول فصل انجام مى شود معلوم مى كند كه تيمها در چه حد آمادگى قرار دارند و نقاط ضعف و قدرت آنها در كجاست. بازى با فجر هم بازى خوبى بود تيم فجر از بازيكنان جوان و دونده اى تشكيل شده بود و باعث شد تا كرانچار بيشتر به معيار تيم دست پيدا كند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)