مرجع خبری پرسپولیس : شيث رضايى مدافع تيم فوتبال پرسپوليس اعتقاد دارد كه تيمش در هفته هاى آتى نتايج ضعيف بازى هاى اخير را جبران خواهد كرد و فقط به زمان نياز دارند تا به هماهنگى بيشترى برسند. درخصوص گفت وگويى كوتاهى را با وى انجام داديم كه در ادامه مى خوانيد:
پرسپوليس در خانه هم نتوانست پيروز ميدان باشد به نظرت علت اين ا مر چيست؟
ما ۵۰ درصد تيم خودمان را در اختيار نداشتيم بازيكنان ملى پوش ما از يك سفر طولانى بازگشته بودند و گرماى زيادى هم يكى ديگر از ملت هايى بود كه باعث شد ما نتوانيم تمام توان خود را به كار بگيريم.

فكر نمى كنى از دست دادن امتياز در آينده مشكل ساز بشود.
قطعاً اين امر به ضرر ما خواهد بود. تيم ما از نظر هماهنگى نياز به زمان بيشترى دارد. مطمئن باشيد كه ما همه سعى خود را به كار مى گيريم تا امسال به مقام قهرمانى دست يابيم هوادارانمان را راضى به خانه بفرستيم.


اگر تماشاگران در اين بازى بودند نتيجه بازى تغيير مى كرد؟
صددرصد تماشاگرها بيشترين قدرت تيم ما را تشكيل مى دهند و باعث مى شوند كه در حضور آنها انگيزه بيشترى براى بازى پيدا كنيم.
پرسپوليس هر بار كه گل مى زند نمى تواند آن را حفظ كند و تيم مقابل بلافاصله آن را جبران مى كند به نظرت علت اين امر چيست؟

چون من خودم مدافع هستم نمى توانم راجع به اين موضوع صحبت كنم چرا كه فكر مى كنند در حال توجيه كار خودم هستم. تيم ما فقط كمى ناهماهنگ است كه اين مشكل هم به زودى رفع خواهد شد. اميدوارم اتفاق هايى كه در بازى هاى گذشته اتفاق افتاد در بازى بعد تكرار نشود.
بازى با پاس همدان را چطور مى بينى؟
مسلماً ما براى همه بازى ها مى رويم كه پيروز ميدان باشيم و ۳ امتياز آن را به دست بياوريم. چون ما به امتياز همه بازى ها احتياج داريم تا دست پر به تهران برمى گرديم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)