مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال پرسپولبس تهران از بي خبري خود براي حضور در ديدار برابر پيکان قزوين خبر داد

شيث رضايي پس از شکست تيم پرسپوليس برابر پيکان قزوين در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: در طول هفته و در جريان تمرينات در تيم اصلي نبودم و حتي پنج ساعت قبل از بازي هم نمي دانستم که امروز بايد به عنوان بازيکن ثابت به ميدان بروم.
وي افزود: هواداران واقعيت ها را به خوبي مي دانند و حق دارند که از عملکرد تيم ناراحت باشند، ولي گمان نمي برم فردي به اندازه من از بازي ها و نتايج پرسپوليس ناراحت باشد.
رضايي شايعات مطرح شده در خصوص ارنج شدن تيم از بيرون زمين را نپذيرفت و ادامه داد: اگر منظور شما خبرنگاران اين است که انصاري فرد تيم ما را ارنج مي کند اين مساله را قبول ندارم و نمي پذيرم.
وي ادامه داد: من بازي قبل هم بين 18 بازيکن نبودم و هيچ اعتراضي نداشتم و اين مساله که کرانچار در بازي با راه آهن من را از اتوبوس تيم بيرون کرده است را هم نمي پذيرم.
رضايي در خصوص کاپيتاني شيري در اين بازي افزود:

 حتي مجتبي شيري نيز قبل از بازي بازوبند را نپذيرفت و گفت که شيث کاپيتان دوم تيم است که بازهم بازوبند را به وي دادند، اما اين مساله برايم هيچ اهمتي ندارد، چراکه يک سال از پرسپوليس دور بودم و بدترين روزهاي زندگي ام را تجربه مي کردم و نمي خواهم صحبت هاي جنجالي داشته باشم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)