مرجع خبری پرسپولیس : شيث رضايي از جمله بازيكناني است كه در اردوي مشهد تمرينات خود را با جديت پيگيري مي‌كند. دقايقي مانده با بازي تيم ملي كشورمان در برابر چين كه بازيكنان پرسپوليس به خواست كادر فني،‌ نظاره گر آن بودند، در لابي هتل پارس مشهد فرصتي دست داد تا با مدافع جوان پرسپوليس گفت و گو كنيم.

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس، گفت:” براي تيمي كه هدفش مشخص است تعطيلي ليگ و مسايل ديگر، اهميتي ندارد. ما به صدر جدول فكر مي‌كنيم و براي رسيدن به اين هدف، سخت تمرين مي‌كنيم.”

 

به گزارش مرجع خبری؛ شيث رضايي كه در اردوي مشهد با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، گفت و گو مي‌كرد، افزود:” اردوي مشهد باعث هماهنگ تر شدن بازيكنان مي‌شود و فرصت خوبي است كه براي پرسپوليس فراهم شده است.”

 

 

وي افزود:” جداي از تمرينات و بحث فني، بودن در مشهد در چنين شب هايي از ماه رمضان لياقت مي‌خواهد و خوشحالم كه اين لياقت نصيب ما هم شد.”

 

رضايي با اشاره به تمرينات اردوي مشهد، ادامه داد:” ما در كوران مسابقات نياز به هماهنگي بيشتر را احساس مي‌كرديم و به هر ترتيب تعطيلي ليگ اين فرصت را به ما داد تا در اردويي چند روزه، در كنار يكديگر به برطرف كردن نقاط ضعفمان بپردازيم.”

 

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس، تاكيد كرد:” هدف ما فتح صدر جدول است و هيچ چيز نمي تواند مانع رسيدنمان به اين هدف شود. ما سعي مي كنيم از هر فرصتي براي پيشرفت و هماهنگي استفاده كنيم تا بتوانيم به خواسته‌هايمان برسيم.”

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)