برای قهرمانی باید کارهای بزرگ انجام دهیم

مرجع خبری پرسپولیس : تجربه اولين قهرماني با پرسپوليس، شيث رضايي را حسابي سر ذوق آورده و او حالا در نقش كاپيتان دوم، مي‌خواهد با پرسپوليس به بالاترين‌ها برسد.

 

براي همين ديگر نه جنجال مي‌كند و نه اعتراض. در عوض با همه چيز كنار آمده و به جاي همه تنش‌هاي گذشته، آماده است تا حتي شده با حرف‌هايش، پرسپوليس را به آرامش برساند.

درباره اردوي آلمان حرف و حديث‌هاي زيادي شنيديم!
■ نمي‌دانم اين حرف و حديث‌هايي كه مي‌گوييد چه بوده اما اردوي خيلي خوبي بود و تمرين‌هاي فشرده و سنگيني انجام داديم. البته اين فشارها در فصل بدنسازي طبيعي است و فكر مي‌كنم كادر فني هم راضي باشد.

 

 

 خب اين همه فشار كه مي‌گويي، مشكل‌ساز نمي‌شود؟
■ تا حالا كه نشده و فكر نمي‌كنم مشكلي باشد. براي همه تيم‌ها اين فشار هست، ضمن اينكه ما مي‌خواهيم در سه جام بجنگيم و بايد آماده باشيم.
 

فكر مي‌كني پرسپوليس در اين سه جام موفق باشد؟
■ نتيجه بازي‌ها را كه نمي شود پيش‌بيني كرد ولي مطمئن باشيد پرسپوليس امسال به موفقيت‌هاي زيادي مي‌رسد.

ولي اين پرسپوليس هنوز كمبودهاي زيادي دارد!
■ شايد، ولي نسبت به فصل قبل خيلي بهتر شده. در پرسپوليس انضباط حرف اول و آخر را مي‌زند و همه چيز سر جاي خودش است. با دايي خيلي سخت مي‌شود كار كرد ولي بايد به او حق داد چون دنبال موفقيت پرسپوليس است و همين كار با او را در عين سختي، لذتبخش مي‌كند.

 
با اين توصيف‌ها در بازي اول بايد خيلي راحت تراكتورسازي را ببريد!
■ تراكتورسازي را همه مي‌شناسند و مي‌دانند چقدر خوب مي‌جنگد. اين سرسختي آنها كار ما را سخت‌تر مي‌كند ولي ما اگر مي‌خواهيم قهرمان شويم بايد كارهاي بزرگ بكنيم و پيروزي‌هاي بزرگي به‌دست بياوريم. براي همين از بازي اول بردن را شروع مي‌كنيم.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)